Dronningen! Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Her hakker det så fælt at vi skjønner nesten ikke hva de sier...
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Ikke her... Har du riks tv? Kan det være dårlig signal?
Dronningen! Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Nei jeg har vanlig bakkenett... Kanskje ta en tlf til de da:) Takk for hjelpen:o)
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Nei, nrk er ikke superhakkete her - knis ;-)
Dronningen! Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2008 haha.... Jammen bra jeg ikke har mange orddelingsfeil ( som en del andre her inne!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå