tonemelone Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Morsomt å høre hva dere har på babyene deres... Min har på bleie, body, strømpebukse når han er inne. Brukte genser også før, men han ble så innmari varm, og fikk varmeutslett. Prøvde med ull, men han er allergisk mot dette... Når vi er ute får han på enten bukse og jakke, en hel kjøredress, eller et strikkesett. Kommer litt an på hvor kaldt det er... :-) Dere da? F.eks, bruker alle body? Nysgjerrig, for jeg er ute etter nye ideer på hva jeg kan ha på gullungen min! :-) Nybakt og uerfaren...
Mikkemafian Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Her er det body og strømpebukse...Stort sett alltid. Har mine favoritter blant bodyene også...
petite fleur Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Body og strømpebukse eller sparkebukse. Hvis vi skal på besøk tar jeg ofte på han sånne "voksne" dongeribukser og strikkejakke i tillegg ;-) Prøver i alle fall å unngå alt som må træs ned over hodet, det hater han....
♥allegodetingertre♥ Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Når vi er hjemme går det i body og strømpebukse...er vi ute får han på seg bukse og genser og dress....spørs hvor kaldt det er ute....
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Body og strømpebukse her også! Og raggsokker og en tynn ull-lue når vi er ute, fordi hun pakkes så utrolig godt inn i Lammy-posen sin, at det holder mer enn nok med inneklær der også. De fine kjolene som hun fikk til jul ligger og støver ned i skuffen.. hehe.
tonemelone Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2008 Hihi... typisk... Godt å se at det ikke bare er jeg som er den aktive bruker av body og strømpebukse da... :-)
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 hehe. her går det også i body og strømpebukse. Det er jo såå godt for de å bevege seg med det. Når vi drar noe sted så blir det bukse og genser i tillegg + jakke eller ullgenser.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Body og strømpebukser. Ettersom at hun er ei jente så blir det kjoler innimellom også. Må pynte seg litt selv om det er mandag. Spes. når hun har fått sååå mye kjoler i gave. Må jo bruke dem da=) Så kan jeg jo ha kjole på henne så lenge det er jeg som betemmer. Så på bilder fra når hun blev født nå og da hade hun jaggu kjole på seg 2 dager gammel....litt overkill kansje;) Hehe kansje hun blir guttejente og vil kun ha bukser o ugreid hår...
Yrha Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Bruker aldri strømpebukse, syns de er vanskelige å ha på, også er mange løse i føttene og jeg syns det er litt ekkelt på en måte! Så her bruker vi ullbody og stillongs uten fot, eller myk velurbukse. Eller snekkerbukse. Har noen hele velurdresser også som er kjempegode.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 Bleie, body og bukse, og somregel sokker inne. Han har ingen strmpebukser. Skal vi ut og han skal sitte i posen i vognen tar jeg bare på en fleccedress og lue, skal vi kjøre bil blir det skinntøfler, lue og tjukk genser og et teppe over bena.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 Apropo body. Synes dette er kjempegreit til bleiebarn på høst, vinter og vår tiden, men bruker ikke bode på sommeren somregel. Da har jeg på t-shorte i stede slik at det blir mer luftig. Bruker up&go bleier så da holder de seg på plass uten body uansett :-)
tonemelone Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 28. januar 2008 Ja, det er noe av grunnen til at jeg bruker body... for at det ikke skal trekke på magen hans... :-) Blir bra til sommeren, når de kan ha på litt lettere klær.. men da blir det vel kanskje for varmt... Ikke lett med de gradene vi har... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå