Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Har vært et tøft år etter at vi fikk nr 2. Ikke blitt som forventet etter h har slitt med en del ting. Har ingen avlastning heller. Mannen min er veldig støttende og hjelper ti så godt han kan. Men den siste tiden har vi hatt våre problemer og igår ble jeg nok en gang veldig lei meg siden han aldri har vært flink til å lage mat/ordne mat. Han har vært borte i helgen og jeg har vært hjemme med våre to små. Ganske krevende da nr 1 er veldig krevende og sjalu. Nr.1 spiser nesten ikke fortiden, problemer med å komme på do og krever oppmerksomhet hele tiden - dette er veldig slitsomt når nr 2 også er ganske krevende. Fikk slappe av litt når han kom hjem igår, men han hadde ikke ordnet med noe mat til nr 1 ennå jeg hadde sagt hvor lite h hadde spist i helgen. Hva skal jeg gjøre for at han skal skjønne dette? Har lyst til å komme meg bort for å slappe av litt, men problemet er at jeg har mista kontakten med familien dette året og det er vel grunnen til at dette har blitt ekstra tøft. Vanskelig å vite hvordan jeg skal forholde meg til familien, de er jo der, men alikevel så er de ikke der.... Dette ble rotete og veldig uoversiktlig og langt,men hadde blitt ennå lenger hvis jeg skulle skrevet hele historien.. Må bare prøve å heve hodet og se fremover, men ikke lett med alt tankekjør oppi hodet. Måtte bare få ut litt, da jeg ikke har noen å prate med om dette.
petite fleur Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Jeg skjønte ikke alt her...Ble du sint på mannen din fordi han ikke kan lage mat? Det kan da ikke min mann heller.... Eller var det sånn at du ba mannen din lage mat til den eldste, så gadd han ikke? Familie vil alltid være familie. Selv om det er lenge mellom hver gang man sees kan du jo dra på besøk dit.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Skjønner at dette ble litt rotete. han kan lage mat, men gjør det aldri for han vet jeg gjør det. Det med familien er en lang historie og inen enkel floke. ikke bare å ta et kjapt besøk når det er langt unna....
ninsoer Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 skjønner deg godt.. er frustrerende når de ikke klarer å gi barna mat.. mannen min er ikke like flikt til å huske på slikt han heller.. bare når han selv er sulten at han tenker på ungen.. ha fått printa d litt inn i d siste.. no når vi har faste tider han spiser på.. kan ikke du få han til å ta ungene neste helg så drar du å slapper av? eller ammer du? kan jo da evt pompe.. hvor gammel er ungene?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Det hadde nok gått fint,men problemet er at jeg ikke vet hvor jeg skal dra.... Kunne dratt dit jeg opprinnelig kommer fra, hvor familien bor, men de fleste vennene mine bor ikke der lenger. Men tusen takk for svar... Skal nok komme over denne kneika...
ninsoer Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 har han go kontakt me sine foreldre? kanskje han ka ta me seg ungene å dra dit da?? så kan du være hjemme å ta vare på deg selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå