lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Nå gir vi opp Litt blødningen i går kveld, og en helvettes natt med sterke sterke mens smerter og to gjennomblødde bind. Vi har gitt litt opp nå. Snakket lenge ut om dette i natt. Var sikkert bare en kjemisk graviditet dette, iom at jeg begynte å blø dagen før ikm egentlig skulle vert... men alikevel, det blir for tungt med disse positive testene og nedturene. Vi avventer hele greia til vi er ferdige med huset vi. Orker ikke mere av disse bekymringene mens vi skal bygge rett og slett. Vi begynner heller på en ny frisk mot sensommeren en gang. Sånå er det ut å kjøp+e pearly, og rett og slett holde os unna fruktbare dager.. Så får vi heller løpe ned legekontoret igjen, og forlange videre hjelp når tiden er inne igjen. Takk for all støtte og gode lykkeønskninger damer klem fra sliten lioevr
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Neeeei!!!:´-( Så utrolig trist å høre! Sender deg en stor trøsteklem Skjønner godt at du trenger en pause. Sikkert deilig å få koblet av litt og fokusere på andre ting enn graviditet. Håper du kommer tilbake med en god nyhet, og at det går bra neste gang.
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Uff, skjønner deg utrolig godt.. Det er slitsomt å streve med sitt høyeste ønske. Håper dere klarer å koble av i noen måneder før dere prøver igjen med nytt mot. Sender en stor trøsteklem! Lykke til med husbyggingen.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Uff, neeeeeei.. Var det første jeg også tenkte når jeg leste dette:( Så trist det skulle gå slik. Ønsker dere det beste og lykke til neste gang dere er klar for å starte på an igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå