Gå til innhold

Newton & Prinsessen på erten!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juhuu :-)

på din bare eller lillemors også?

Skrevet

Bare min ;) Vært aktivt på photooppdragene i helga.. :D

Skrevet

Hvor er de gravidbildene tatt? med tanke på bakgrunnen du har på de?

Skrevet

Hehe, hjemme i min stue ;) har hatt hvit bakgrunn, men redigert littegrann selvfølgelig :)

Skrevet

Har du hengt opp noe bakgrunn eller bare jukset litt?

Jeg er så irritert på å få "ting" i bakgrunnen på enkelte bilder og lurer på å anskaffe en "bakgrunn".. Var det ikke D@ddy som snakket om hvit voksduk eller noe?

Har funnet ut at laknene mine enten er for tynne eller skrukkete med stretch, hehe..

Skrevet

Jeg kjøpte papirduk, og la til på vegg og på gulv, så retusjerte jeg vekk det man så var papir og lysnet ;)

Voksduk er genialt! Jeg har ikke funnet heelt hvit enda, eller svart.. men jeg skal finne det ;) driver å ser etter leilighet, med kanskje opptil 3 soverom, så jeg kan gjøre det 3 om til et slags hobby/studiorom.. :)

Har fått en forespørsel om bryllupsfotografering til sommeren og.. :) Hva skal man ta for det da?

Skrevet

Å :-)

let me know om du finner noen sånn duk.

Jeg vurderte å spørre min mor om å få låne damaskduken hennes på 6 meter, men jeg regner med å få et nei, så jeg tror ikke det er noen vits å spørre, hihi..

Genial ide da.

Vi har 3 soverom, men 2 barn da :-/ så her blir det ikke hobbyrom. Men har jo plass til å bruke stua da og har masse lys der..

Sy en voksduk på en gammel langkost eller feiekost som har takket for seg evt skru i 2-3 kroker og skru opp 2-3 kroker i taket, så har man et fint hjemmestudio midt i stua..

Hmm bryllupsfoto..

Aner ikke, men undersøk litt rundt hva fotografene tar og ta litt mindre enn det så blir du mer attraktiv på markedet :-)

Husk å skriv deg en laaang liste med forslag til ideer til oppstilling på bildene, og ta minst dobbelt så mange som du sikkert trenger, da er man safe. Det er jo en dag man opplever bare en gang. (så sant man ikke skiller seg og gifter seg på nytt, hihi).

Skrevet

Lurt å undersøke plassen der bildene skal tas nøye på forhånd også, hvor sola står på den tiden av døgnet ol. så ikke man må bruke tid på det..

Folk liker jo effektivitet og på bryllupsdagen har de jo en million ting å gjøre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...