Gå til innhold

Gidder ikke sove - så noen litt barnslige spm til dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Hvor stor hva du da du ble født?

- Hvor gammel var du da du mistet dyden din (hvis det er det det heter), og var det med han som du er sammen med nå?

- Det perfekte stedet/måten å bli fridd til?

- Det perfekte bryllupet?

- Hvor mange barn tenker du/dere å få dere til sammen?

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Hvor stor hva du da du ble født? ---------3940 gram

- Hvor gammel var du da du mistet dyden din (hvis det er det det heter), og var det med han som du er sammen med nå?----------Jeg var 18 år og ikke med min nåværende nei! ;)

- Det perfekte stedet/måten å bli fridd til-----Hmmm.... på en romantisk strand i utlande tkanskje? :)

- Det perfekte bryllupet? ------ gifte meg i klosterruinene i Levanger en solskinnsdag i juni! :) Ha festen ute under telt med masse god mat og alle de vi er glade i! :)

- Hvor mange barn tenker du/dere å få dere til sammen? ---- jeg vi ha minst 2 og kanskje 3! :) Men blir sikkert 2! :)

Skrevet

Hvor stor hva du da du ble født?.................3010 gr, 48 cm.

- Hvor gammel var du da du mistet dyden din (hvis det er det det heter), og var det med han som du er sammen med nå?....... Var (desverre bare) 15 år, og nei, hehe, ikke med min nåværende mann :)

- Det perfekte stedet/måten å bli fridd til?.... Hjemme i senga en solfyllt søndags morgen, uten barn tilstede, med frokost/kaffe på senga, og en selvplukket bukett med sommerblomster i en liten vase, med en lapp inni buketten, der det står at han elsker meg over alt og om vi skal gifte oss =) Hehe, skjedde med meg ;)

- Det perfekte bryllupet?......... Vinterbryllup, vi hadde bare med nærmeste venner og familie, intimt og nært. Var 30 stykker tilsammen :)

- Hvor mange barn tenker du/dere å få dere til sammen?...... Øh.... Har vel fått de vi trenger når pia i magen kommer ut ;) Har da 6 TILSAMMEN, hehe, mine dine og våre.....

Skrevet

Får nesten svare jeg også :)

Husker ikke helt nøyaktig, men var 55 cm lang og nesten 4,7 kg. Var en stooooor pike! Broren min var like lang, og bare noen pittesmå gram tyngre :) Mor var en helt som fødte oss uten noen form for smertestillende. Er det noe jeg bøyer meg i støvet for, så er det det!

- Hvor gammel var du da du mistet dyden din (hvis det er det det heter), og var det med han som du er sammen med nå?

14, og med nåværende kjæreste. Min fantastiske go' gutt :)

Sommer, Paris, restauranten i Eiffeltårnet om kvelden. Kaaanskje litt klisjè, men har noen fantastiske minner sammen fra Paris :) Er ikke helt 100% sikker på at det er en restaurant der da, men synes å huske det.. Hmm. ELLER, mens vi ligger i gresset på dagen i skinnende sol i den store parken, som jeg ikke husker navnet på, og ler og koser oss. Og VIPS så tryller han fram en ring og jeg bare fortsetter og flirer og alt er så fortryllende vakkert og gøy! Jada, jeg lever i et lite eventyrland ;)

Vinteren, snø, hest og slede og utendørs med masse levende lys. Intimt og romantisk. Aah...

Hva han vil vet jeg ikke, men jeg synes 2 er perfekt :)

Skrevet

4010

18 år, og ikke med min nåværende

I senga en søndag morgen

Høstbryllup på fjellet

3 (venter nr 3 nå)

Skrevet

Min fødsel ble satt i gang 2 uker for tidlig fordi legene og jordmødrene mente på det at mamma var 1-2 uker på overtid, så jeg var ei lita jente da jeg kom til. Vet ikke hvor lang jeg var, men veide 2650 gram.

Jeg var 16 år og det var ikke med han jeg er sammen med nå.

Det var på et hotell i Lom på en liten weekendferie i fjor sommer =)

Hvis jeg kunne fått akkurat det jeg vil, uten å tenke på pris, må det bli på en flott ranche (gård) i Texas. Med den perfekte kjolen, et flott danselokale pyntet i høstlig tema. Med en fantastisk biffmiddag og alle i min og hans familie, pluss alle de vennene vi vil be.

Vi venter nummer 1 nå. Vi synes begge at 2 stk høres perfekt ut, så vi kommer vel til å satse på det =)

Skrevet

Jeg var 3950 og 50 cm

Da var jeg 21 år, og det var med mannen min idag.

På toppen av Eiffeltårnet, evt et fjell.

På en strand på Maldivene.

Vi ønsker 2 barn, nr 1 på vei og ventet om en måneds tid.

Skrevet

- 3120 gram og 50 cm lang (hvis jeg husker riktig)

-18 år og det var ikke med han jeg er sammen med nå, dessverre.

- I hagen i feriehuset vårt, der er det en sånn romantisk benk under noen fiiine trær, gjerne på våren når det blomstrer :-P

- Et lite bryllup med bare de aller nærmeste, kanskje der moren min giftet seg..

- Vi blir overlykkelige hvis vi får ett barn, men vil jo gjerne ha fler etterhvert...kanskje 2-3 tilsammen :-P

Skrevet

- Hvor stor hva du da du ble født? 4450 gram og 53 cm

- Hvor gammel var du da du mistet dyden din (hvis det er det det heter), og var det med han som du er sammen med nå? 15 1/2 og ja, det er samme

- Det perfekte stedet/måten å bli fridd til? I solnedgang på en strand i varmere strøk, med champagne og ringer..suuukk *drømme*

- Det perfekte bryllupet? Flott vær, alle våre nærmeste venner og familie samlet, drømmekjolen, bli fraktet med hest og vogn fra kirken til selskapslokale, god mat og drikke, levende musikk, flotte taler.. ja, kunne rotet meg langt utpå her da :) hehe

- Hvor mange barn tenker du/dere å få dere til sammen? Er ferdig etter at nr 2 kommer til verden til sommer¨'n, tenker jeg ;)

Skrevet

Jeg var 2500 gr men ikke helt sikker på hvor lang.

19. Nei, ikke med mannen min. Han møtte jeg 7 år etter.

Som en overraskelse, i utlandet eller ved en middag bare oss to med god vin og nydelig mat.

Det må bli som vi gjorde det, i Paris!

Vi skal ha to barn. Har ei fra før og venter nå nr 2 om få strakser!

Skrevet

- Jeg var 3900 gram når jeg ble født.

- Det er hemmelig hvor gammel jeg var da jeg mistet dyden, men kan jo si jeg var litt for ung... Det var ikke med han jeg er sammen med nå nei, men med min første ordentlige kjæreste.

- Bare det å bli fridd til i det hele tatt hadde vært veldig hyggelig, hehe ;) Har ikke tenkt så mye rundt det, hva som blir sagt og at vi er nær hverandre er viktigst synes jeg.

- Jeg vil gifte meg på en eng ute i skogen med blomster i håret og en enkel hvit kjole.

- Ønsker meg to barn maks. Vi får se nå når førstemann kommer, kanskje en er nok ;)

Skrevet

-Var mellom 3000 og 3500 gram synes jeg huske.

-Mistet dyden med min nåværende mann da jeg var 15 år.

-Ble fridd til i solnedgangen på en gresk øy -var perfekt for meg:)

-Drømmebryllupet måtte vært å rømme til et supereksotisk sted og bare kose oss! Vi hadde et flott og uforglemmelig bryllup likevel da, men veldig tradisjonelt.

-Ønsker oss to barn. Føler ikke jeg har tid til flere heller da jeg ikke er ungjenta lenger...

Skrevet

- Hvor stor hva du da du ble født? 3240 gr

- Hvor gammel var du da du mistet dyden din (hvis det er det det heter), og var det med han som du er sammen med nå? 18 år,ikke med samboeren nei....

- Det perfekte stedet/måten å bli fridd til? Etter en romantisk middag bare oss to.Masse levende lys,musikk.Avsluttes i senga;)Thihih,jah det var jo sånn det skjedde:=)

- Det perfekte bryllupet?Lite og intimt kirke bryllup,med flott 3 retters middag på et av byens beste resturanter.Bare familie og nærmeste venner-

- Hvor mange barn tenker du/dere å få dere til sammen? Vi har planer om 3 barn sammen.2 tette,1 litt attpåklatt.! 1mann melder sin ankomst snart(håper jeg)

Skrevet

Hvor stor hva du da du ble født?

Jeg var 1900 g og 40 cm.

Jeg var 14, nesten 15. Det var ikke med han jeg er sammen med nå, han har jeg bare kjent i et halvt år.)

Jeg er ingen romantiker, jeg skulle aldri gifte meg..men når først ble fridd til, synes jeg at akkurat det frieriet var helt perfekt. Vi var i Pirbadet, i bølgebassenget. Jeg elsker vann og blir som en liten unge. Hyla, flira og plutselig kom en stor bølge og dro meg under vann..Jeg ble fiska opp og fikk dette spørsmålet "Vil du gifte deg med meg?"..Veldig impulsivt og uplanlagt. PERFEKT! Jeg sa ja forresten.

Vi skl gifte oss ute, i hagen hos min kjære, enklet og uten mye dill og dall. Skal ha grillfest etterpå, og 20-30 gjester.

Vi vil gjerne ha mange barn, men får nok bare 1 "hjemmelaga", siden jeg har vært så syk. Vi får se om det blir adopsjon evt fosterhjem med tiden.

Skrevet

50 cm og 3740g.

14 og ikke med min nåværende mann, desverre.

Ble fridd til når vi satt på en koselig, romantisk returant på Kreta med utsikt over hele stedet, eneste som manglet var et rent gulv slik at han hadde gått ned på kne:p

Litt usikker egentlig... kunne godt hatt fint vær, det hadde gjort mye..

Han mener 1 er for lite og 2 for mye. Jeg vil ha 3 eller 4...

Skrevet

- Var 4200g og 50cm da jeg blefødt

- Var 16år...og det var ikke med min nåværende samboer nei...

- Må bli på en øy, der vi sitter ved sjøen og spiser reker og drikker hvitvin..og plutselig dukker ringen opp..;)hehe

- Sommerbryllup på et stort slott der alle gjestene bor og vi feirer 3dager til ende!;)

- 3 barn..er planen NÅ da..kan jo fort forandre seg det..hehe

Skrevet

- Var veldig liten, ca. 2700 gram

- Da var jeg 20, og ikke med han jeg er sammen med nå

- Kan være hva som helst, bare det er romantisk og med sjel :-) Kan forresten gjerne fri jeg også, så han er ikke trygg!

- Et lite bryllup, gjerne i utlandet, med bare de aller nærmeste rundt oss.

- 2 eller 3

Skrevet

- Var 2940 da jeg blei født, og 50 cm. lang.

- var 16, ikke med min nåværende.

- ett frieri bør komme litt boms på, med roser og god middag. Gjerne

på ett hotell med barnefri. sånn at jeg kan drikke vin!!! nam.

- vår bryllup. Bare blide mennesker, god musikk, deilig mat og en

nydelig kjole. :)

- Har en stor jente på 7. og en i magen, og håper på en til etterhvert.

Skrevet

jeg var 47cm lang og veide 3320gram

jeg var 15 år men det var ikke med han jeger sammen med nå:(

bare det å bli fridd til hadde vært supert egentlig. hadde en drøm om han skulle gjøre det når vi var vi var i thailand nå i jula. men det skjedde ikke! he he..

en eventyrlig vinter bryllup men slede og snø:)

og masse levendes lys!!:)

men sambo vil så klar ha en sommer bryllup. så får se hva det blir når den dagen kommer!

tre!!!!:) først to tette og en attpåklatt:P hi hi

men tar selfølgelig de barna som skulle komme jeg! og kjønn spiller egentlig ingen rolle! blir glad uansett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...