Twig Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Men jeg måå legge meg for det da.. skulle tror det var jeg som hadde reisefeber.. men neeeida.. jeg får nemlig kjæresten nedover nå i dag klokka 8.. *sukk* flere våkne?
lillebie87 Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Så morro... Skjønner at du gleder deg! Kan tenke meg det blir godt å se han igjen! Jeg er og våken.. Får virkelig ikke sove.. Har så irritert hals, så bare begynner å hoste med en gang jeg legger meg ned, noe som er utrolig slitsomt for både meg og samboeren.. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg nå!!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Ååå, kommer han tilbake i dag :-) Så kost da snuppa :-) Da blir du vel som sunket i jorden en tid fremmover ? hihi.. Rop om du titter innom på msn en dag da ;-)
Twig Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2008 Jaa, jeg er helt i hundre jeg Issj, det er ikke morro med sykdom :S prøv å halvsitte da?
Twig Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2008 Newton & Prinsessen på erten Oh yes! Blir såå koos.. Jeg blir nok ikke å se på nett såå mye nå nei.. men titter inn innimellom tenker jeg kan sende deg ei mld, når jeg skal på
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Supergla' for deg snuppis.. :-) Ja, :-) gjør det så snakkes vi :-) Kos dere masse !!
Twig Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2008 Tuusen takk vennen! Heelt gåen av denne ventinga jeg.. *ler* det skal vi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå