Gå til innhold

Huff.... jeg er så forelska :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror ikke at det er forelskelsen som gjør deg forstyrra... haha... har du tatt den blå pillen i dag? ellers må jeg ringe gaustad vet du...haha

Skrevet

Og ja; dette innlegget skrev jeg kun fordi jeg venter på at Gunnar skal våkne slik at jeg får vaska golvet her.. *hahaha* le seg ihjel!! :P

Tok bare kjøkkenet isted skjønner du..

Skrevet

haha.. vi skrev samtidig. du viste jeg ville dukke opp

Skrevet

Seffern!

Skjønner ikke hvordan jeg havne her inne IGJEN... Må få vaska det jævla golvet... :P

Skrevet

skal jeg fortelle deg en hemlighet? det gulvet forsvinner ikke så det gjør ikke noe om du tar det en annen dag. :-)

Skrevet

Nei,men det ser ikke såå jævlig ut da.... Har jo sugd støv hersom faen mens Gunnar var våken ;) Rydda kjøkkenet har jeg også! Det eneste på kjøkkenet jeg ikke rakk å gjøre var å tørke smulene.. det skal jeg gjøre NÅ ;) Bare si ifra når Gunnar våkner igjen så kanskje jeg vasker golvet eller vasker klær etc:)

Tror du folk irriterer seg over denne tråden? ;)

Skrevet

gunnar sover som en sten. så jeg forstår ikke hvorfor du ikke sier noen ting... :-( helt stille her...

Skrevet

Jeg pussa komfyren..skrubba den som..... ;)

Nå er den like fin som... :P

haha *interntrøtthumor*

Skrevet

hehe du begyner og bli litt vel trøtt tror jeg for den var ikke morsom... eller så er jeg så trøtt at jeg ikke tok den..

jeg har lyst til og dra på badeland i morgen

Skrevet

Kan ikke i morgen...kan kanskje til helga om jeg får utsatt det du vet.

Vi får se,får diskutere nærmere.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...