:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 jeg tror ikke at det er forelskelsen som gjør deg forstyrra... haha... har du tatt den blå pillen i dag? ellers må jeg ringe gaustad vet du...haha
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Og ja; dette innlegget skrev jeg kun fordi jeg venter på at Gunnar skal våkne slik at jeg får vaska golvet her.. *hahaha* le seg ihjel!! Tok bare kjøkkenet isted skjønner du..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 haha.. vi skrev samtidig. du viste jeg ville dukke opp
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Seffern! Skjønner ikke hvordan jeg havne her inne IGJEN... Må få vaska det jævla golvet...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 skal jeg fortelle deg en hemlighet? det gulvet forsvinner ikke så det gjør ikke noe om du tar det en annen dag. :-)
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Nei,men det ser ikke såå jævlig ut da.... Har jo sugd støv hersom faen mens Gunnar var våken Rydda kjøkkenet har jeg også! Det eneste på kjøkkenet jeg ikke rakk å gjøre var å tørke smulene.. det skal jeg gjøre NÅ Bare si ifra når Gunnar våkner igjen så kanskje jeg vasker golvet eller vasker klær etc:) Tror du folk irriterer seg over denne tråden?
Northernlights Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 neshda,tror folk er forelska alle som en =o) Sitter og hører på denne http://youtube.com/watch?v=Fm-fVjAH7O4&feature=related så det passer bra =o)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 gunnar sover som en sten. så jeg forstår ikke hvorfor du ikke sier noen ting... :-( helt stille her...
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 Jeg pussa komfyren..skrubba den som..... Nå er den like fin som... haha *interntrøtthumor*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. januar 2008 #12 Skrevet 28. januar 2008 hehe du begyner og bli litt vel trøtt tror jeg for den var ikke morsom... eller så er jeg så trøtt at jeg ikke tok den.. jeg har lyst til og dra på badeland i morgen
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #13 Skrevet 28. januar 2008 Kan ikke i morgen...kan kanskje til helga om jeg får utsatt det du vet. Vi får se,får diskutere nærmere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå