Gå til innhold

livmor som jobber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 14+1 på vei, og magen har begynt å vokse..Dette gjelder spesielt de siste dagene, da den nesten har "poppet" ut. Den harde magekanten går nesten helt i ett med resten av magen nå. Tipper magen er kommet ordentlig iløpet av uka.

Har hatt ligamentsmerter nesten hele tiden, men nå er de blitt avløst med kraftige "mensmurringer". Av og til så sterke at jeg må gjøre pustebevegelser faktisk. Skjønner at dette er normalt, og er ikke bekymret. MEN lurer på om disse kommer fordi livmoren er mer aktiv nå og jobber med å få presset ut magen skikkelig?? Er førstegangsgravid, og derfor helt grønn på dette området.

Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

luerer litt på det samme selv, jeg har og hatt det litt sånn, men jeg kjenner sterk press ned over akkurat som en tennisball som ligger i toppen av kjeden.. men jeg tror det kommer av at livmoren jobber med å strekke seg og gjøre seg klar til fødsel;)

Skrevet

Hei på dere to:) Har akkurat samme problem:)Men grunnen til "mensenmurringene" er fordi livmoren utvider og strekker på seg:)kommer nok til å være sånn gjennom hele svangerskapet:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...