Gå til innhold

Dere med barn på rundt 3.5 år...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover de hele natta?

Min legger seg 19.30-20.00, men har funnet ut at morgenen skal starte ett sted mellom 3-5 om natta... Andre som har vært borti dette?

Igår måtte jeg le for da hørte jeg tasling inne på stua, jeg så på klokka på mobilen at den var 02.41. Jeg gikk inn på stua og der fikk jeg øye på gutten min. Han hadde satt på tv`n og satt pent oppi sofaen. Spurte han om hvorfor han var oppe og da sa han : " God morgen mamma. Det er morgen nå, men disneykanalen er slutt.. " :)

Jeg lo litt av akkurat dette ( han var jo så søt der han satt... )

Jeg sa til han at det ikke var morgen enda og at det fremdeles var midt på natta. Men da begynnte han å storskrike, og ville ikke legge seg igjen. Endte med at jeg tok han med oppi senga til meg etter en god del protester fra hans side....

Han har holdt på med dette nå, en ukes tid... Har barn i denne alderen sånne perioder, eller er det bare jeg som har ett nattdyr? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi på 3 1/2 år har heldigvis ikke hatt en sånn periode siden hun var 1 1/2 år.

Skrevet

Da er du heldig.... Kommer det til å fortsette sånn utover, tror jeg at jeg blir gal... Trasig å stå opp om natta for å kjempe for at han skal legge seg å sove noen timer til. Han blir jo raskere sur og trøtt om dagene også, når han holder på sånn... Håper virkelig at dette går over snart

Skrevet

Viss det bare har vart i 1 uke så vil jeg tro det går fort over. Legger han seg til i deres seng da?

Skrevet

Ja, etter en stund så gjør han det. Men må ha litt " diskusjoner med han der også " Igår natt så latet jeg som jeg sov istedet for å ta opp diskusjonen med han, men da prøvde han å smyyyyge seg ned fra senga..... Holdt på til klokken var nermere halv 5, på morgenen. Litt travelt ja, siden vesla på 1.5 år skal opp noen få timer senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...