Gå til innhold

Lurer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde sist mens den 10.desember, altså den skulle vært her etter hvert.. Var ganske sikker på at det var noe på gang da symtomene begynte å komme for noen uker siden. Er forferdlig trett, kan stå opp kjøre gutten i barnehagen å gå rett hjem igjen å legge meg å sove 2-3 timer til noe som er helt ulikt meg, jeg har mensmurringer i magen hver dag, stikkinger på v.side, trykk ned mot underlivet og økt utflod. Men nå har jeg tatt en digital Cb og en vanlig Cb og begge var negativ. Tok de med 3 dagers mellomrom. Etter mine beregninger er jeg 6+5 hvis jeg er gravid da, men skal de ikke da slå ut på testen etter hvert? Har aldri gått så lenge over før. Noen som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd noe helt lik men jeg hadde sist mens 17 desember, og jeg tok testen på mandag og den slo posetivt ut:)

men det høres jo ut som du er gravid da, tar du testen på morgenen???

Skrevet

Gratulerer til deg da :) Ja, eller rettere sagt jeg jobber natt så tok de når jeg sto opp utpå dagen... Men det går vel noelunne ut på det samme vel....?

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. For da har du sikkert drukket vann el på jobb i løpet av natta? Og tissa før du legger deg å morgenen? Prøv en morgen du ikke har vært oppe hele natta! Skal vedde på at den er positiv da:) Jeg testa nemlig midt på dagen, negativ og morgen positiv. Lykke til!

Skrevet

Kanskje det har noe å si ja..Tror jeg venter en uke til, da må den slå ut hvis det er noe der inne. Og da skal jeg teste om morgenen :)

Skrevet

Har bestemt meg for å teste igjen i morgen tidlig.. Hvis det er en spire der inne er jeg 7+1 nå, så da må vel testen slå ut... Er så veldig spent nå..Håper jeg ikke blir skuffet........

Skrevet

Jeg testet til alle døgnets tider, og fikk positiv på alle sammen, 4 stk, og jeg var da 5-6 uker;)

Skrevet

lykke til:)

jeg tok også en negativ test midt på dagen (selv om jeg var gått forbi IKM) og så en positiv en morgen senere. Det kan godt være det er derfor!

Skrevet

Lady82: Om du er gravid så ligger du på nøyaktig samme termin som meg ;) Hadde også første dag av siste mens 10 des, er 7+1 i dag :)

*krysser fingrene for at du er gravid*

Hvis du ønsker det selv da :)

Skrevet

Jeg krysser fingrene selv...Har prøvd i over 2 år, så håper at det endelig er noe der inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...