Frk. Vable Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Sterilisering/kastrering!!!! Veldig viktig!! Får ikke så lett puppekreft og sånt da. Det kan de få av p-piller.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 jeg mente andre ting enn d! p-sprøyte da? D fins til hund ihvertfall..
Frk. Vable Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Kan jeg spørre hvorfor kastrering/sterilisering ikke er et tema?
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Har litt lyst hun skal få et kull først og så steriliseres etter d..Hun er 5 mnd og tenkte å vente med kullet til hun blir ca 1 år.
Gjest MyIian Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Hvorfor prøver du ikke å gjøre avl åp henne nå for så å sterilisere? Det er ikke bra å bruke p-piller til katt. Du bør passe på at du ikke lar henne løpe og løpe heller.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 La henne få kattunger nå??? Hun er jo bare 5 1/2 mnd. D er litt vel tidlig da..
BettyBoob Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 gi henne p-piller til dere skal få kullet , så steriliser. ingen andre muligheter.
Marolla Skrevet 28. januar 2008 #12 Skrevet 28. januar 2008 Hvorfor skal hun i det hele tatt få et kull? Det er da nok katter rundt omkring.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 28. januar 2008 #13 Skrevet 28. januar 2008 hvorfor er det så viktig med ett kull først, vet de anbefalte det før, men de gikk bort fra det for mange år siden, er vell nok kattunger rundt om kring
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #14 Skrevet 28. januar 2008 Det er ingen grunn til at hunkatter må ha et kull før sterilisering, hvis man da ser bort fra at eieren muligens syns kattunger er søte. Er veldig enig med hun over her som sier at det er nok katter i omløp. Med mindre du har tenkt å beholde alle kattungene selv, så la heller være å sette kull på henne. Tenk om du ikke får gitt dem bort og må avlive dem?
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #15 Skrevet 28. januar 2008 jeg vil gjerne at hun skal få oppleve å bli mor en gang da..vi skal beholde 1 kattunge og skal gi bort resten og INGEN skal avlives!!!!!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 28. januar 2008 #16 Skrevet 28. januar 2008 Det er ikke enkelt å få gitt bort kattunger heller da. Så å si at ingen kommer til å bli avlivet blir dumt, kan hende det blir mange katter på deg da. En kamerat av oss hadde egentlig noen som skulle ha kattunge hos han, det som skjedde var at han beholdt alle selv.
Frk. Vable Skrevet 28. januar 2008 #17 Skrevet 28. januar 2008 Det blir dyrt for deg, HI, når du ikke får gitt bort en eneste katt og du må kastrere/sterilisere alle de andre kattene og. Eller skal de også få oppleve og bli mor engang? For da blir der myyye katter... Ikke lett å gi bort katter, bare se på finn.no o.l. det kryr av katter som gis bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå