Gå til innhold

Nå blir jeg snart ko-ko--

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir helt sprø av aldri å sove jeg... Har gått gjennom det før, samt utallige våkenetter osv, med førstemann, og jeg ble jo ikke sprø da, men nå blir jeg snart helt koko, har nesten tre uker igjen, og lillegutt i magen er hyperaktiv hver natt.... Jeg ligger der, og står opp og vandrer hvileløst, og sitter og ligger og vandrer og tisser osv osv og har lyst å spy, blir kvalm og uvel, føler meg skikkelig uggen. og må tisse konstant, og har bare lyst å FØDE, sånn at jeg heller kan bære ham litt rundt og kose med ham og gi pupp osv.... magen er så TUNG nå.... Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner meg SÅ GODT IGJEN!

Skrevet

JAAA!!!

Vet akkurat hvordan du har det, for jeg har det akkurat likt!! Ofte så har jeg "sovet" i kanskje et par timer, så har jeg vært våken alt fra 2-4/5 timer og "sovet" et par tre timer til.....

Men faktisk nå så har jeg hatt noen netter som har vært ganske fine! :D Men jeg har hatt et par dager der jeg har vært på besøk hos ei venninne som har boblebadekar, og jeg har vært heeeelt annerledes i kroppen etterpå! :D Bekkenet som jeg sliter max med har vært fantastisk 2 netter etter et slikt bad! :D

Men nå har jeg ikke lagt meg før kanskje 3-4 tida på natta i tillegg noen dager, så kanskje derfor jeg har fått sovet lengre etapper og? :)

Hvis du er kvalm og slikt så anbefaler jeg deg å spise litt selv om det er midt på natta! Gjerne noe som er med salt eller litt fett i! For det demper kvalme skikkelig ihvertfall! :) Jeg må og være inne på et iiiiiiiskaldt rom en god stund før jeg legger meg, fordi jeg er så innmari varm på beina helt opp til skrittet hver dag, og det gjør at beina mine får slike "voksesmerter", blir urolige! Så når jeg får avkjølt de så blir det bedre! :)

Men jeg kjenner det på kroppen jeg og nå at jeg hadde ikke blitt forferdelig lei meg om snuppa i magen (også kjent som Umulie) hadde bestemt seg for å bli født nå nei! :)

Så du får snakke litt "hardt" til Umulius'en din i magen og si at han må være snill med deg! :)

hehe....

Skrevet

rare greier altså, at de skal være så¨hyper på natta! Jeg har nettop spist masse kjeks, selv om det føles som jeg har spist åtte middager osv idag (med tanke på hvor stinn magen er...) og drukket litt melk, og skal vel snart spise litt til.... :-) Har jo bedre netter av og til ,men de hører til sjeldenhetene. Forrige svangerskap blei jeg faktisk innlagt mot slutten av svangerskapet, for å få sovemedisin der, for å sove. Men det hjalp ikke det heller. Denne gangen trengs ikke sådrastiske tiltak, jeg gjør heller det beste ut av nettene, men lengter noe vanvittig etter å sove... bare legge meg på magen min i senga mi, og sovne... er vel kanskje ikke heeeelt alene om å lengte etter det? He he... lykke til til deg da ,trultemora, håper vi begge får sove litt snart nå... :-)

Skrevet

hehe... :)

Kjenner på meg selv det at jeg får nok ikke sove enda på kanskje et par timer! ;)

Men om jeg sover til langt utpå dagen i morgen, så gjør det ingenting det heller! :) Går hjemme om dagene, så jeg sover rett og slett når jeg kan! :)

Får håpe du får sove snart du og Vimsa! ;) hehe.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...