Anca har jente og gutt:) Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Hei jenter. Ja, nå er vi inne i uke 5. Jeg har IKM den 30. jan. Har foreløpig ingen symp., de jeg hadde er forsvunnet:( Har en test liggende i skapet, mon tro om jeg greier å holde ut til onsdagen..... Lykke til alle sammen:)
snuppedulla Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Hei hei, jeg skal teste Torsdag 31, måtte ta en test for 5 min siden men var neg som jeg hadde trudd!! håper på bedre resultat på Torsdag!! Jeg har ikke vært bra siden Torsdag, våknet på natta med skikkelige smerter i magen men det kan jo vært at jeg har spist noe også! har kommet i sånne bølger hele helgen egentlig! Masse lykke til på Onsdag:D
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Tenkte å ta ein test i morgen "på gøy",IKM onsdag eller torsdag trur eg. Men trur eigentleg at da ikkje har klaffa,men ikkje super trist da...Første forsøket berre.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Hallo jenter Lykke til for alle som har ikm denne uken. Min dag er fredag, så vi får se om forsøk 5 klaffer denne gang eller ikke...Denne gangen skal jeg ikke teste i det hele tatt, men vente å se.... om jeg klarer da..... :-)
Mamma med to søte små Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Har ikm på lørdag, skal ikke teste før da. Er invitert på fest på lørdag, defor jeg skal teste. Hadde det ikke vært for det, hadde jeg nok ventet. Masse lykke til alle sammen, krysser fingrene for oss alle.
eila29 Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Hei, jeg er ny her..ser det er så mange forkortelser, å skjønner ikke helt hva de betyr..f.eks, ikm? Takk
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 IKM= ikke kommende mens EL= eggløsning TR= tante rød=mensen Velkommen, og håper det hjalp litt;-)
mmognr2 Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Hei jenter! Jeg klarte ikke å vente, så jeg tok en i dag. Neg selvfølgelig, men jeg holdt motet oppe. Helt til TR kom for et par timer siden.ÆSJ! 4 dager før tiden! Jeg ble skikkelig lei meg. Mannen min har villet vente med nr to, og jeg strakk meg til å vente til i høst. Men så fikk vi det ikke til, jeg fikk en MA, og etter det har det ikke vært klaff. Tiden renner liksom bare bort - og nå blir det så stor aldersforskjell... Er skikkelig deppa i dag og har lyst til å grine. Men men. Lykke til så utrolig masse dere andre!!!!!!!!!!
Gartner Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har ikm fredag eller lørdag. Har vært rar i puppene i to uker nå.. og hatt stikkninger i nede i magen, men jeg tror nok tante kommer til helgen. Jeg skal ikke teste før neste uke igjen. Blir bare så skuffet, og det orker jeg ikke.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 Eg sneik med til ein test i dag,negativ vel og merke. Men ikkje noke sjokk,hehe...Bare nysgjerrig...IKM på onsdag eller torsdag,sånn ca....
Raskatte Skrevet 29. januar 2008 #12 Skrevet 29. januar 2008 jeg tror jeg har IKM til helgen, lørdag eller søndag..Sluttet på p-piller i oktober, og de siste gangene har menstruasjonen hatt opphold på 5 uker imellom, og siste menstruasjon var 28 desember.. Har oppdaget en kul,muligens hoven kjertel i ene brystet som skal sjekkes på mandag. ellers føler jeg meg litt trøtt om dagen. Hadde kvalme i forrige uke,men kjenner ikke noe til det denne uken. Får se omTR kommer til helgen,mulig jeg tester over helgen. Lykke til dere andre:)
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #13 Skrevet 2. februar 2008 Testet i dag lørdag og jeg er gravid..... Endelig etter 5 forsøk. Ønsker dere andre lykke til. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå