Gå til innhold

3D UL i Oslo / Akershus...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet noe om ventetiden på 3D UL i Oslo / Akershus-området og evt. hvor man kan få det utført?

 

Takk takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har akkurat ringt og bestillt time på majorstua klinikken(22695510(litt dyr men...)) jeg bestillte time til 22 feb da er jeg i min uke 31...og da kunne jeg bare velge dag virket det som...ellers så har du ultralydklinikken på lysaker da.(www.ultralydklinikken.no)(billigst)..de hadde vinterferie akkurat den uken jeg ønsket!! er jo bare å ringe å sjekke...ellers så fant jeg en på lillestrøm og en på nøtterøy men de snakket jeg ikke ned.

 

Lykke til:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Kan anbefale ultralydklinikken.no i Sandvika. Vi fikk 30 bilder og flere

videosnutter for 800 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i dag vært på UL klinikken i Sandvika. Det er absolutt å anbefale! Han som jobber der er kjempe flink, og veldig hyggelig =) Det er litt billigere enn majorstua, og mye hyggeligere omgivelser, og ikke minst, enklere å finne parkering! Helt topp sted =)

 

Jeg er uke 28 + 3 i dag, og fikk helt supre bilder, og en topp dvd =)

Det er kjempe enkelt å bestille på internett!

 

Gå til ultralydklinikken i Sandvika =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spesialistsentert for kvinner på jessheim! kort bestillingstid! 1100 kr og kjempehyggelige leger!

spesialist på ultralyd.

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei sann.

Var på 3D ultralyd i sandvika i går er 28 uker, og dette var kjempe topp. Anbefaler det på det sterkeste. Var ikke alt for dyrt i forhold til mange andre, og han som jobbet der var kjempe koselig.

Er egentlig ikke noe å tenke på egentlig, bare å bestille time ;)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Kan rekommendera ultralyds klinikken i sandvika,han är väldigt duktig och det kostade 800 mot 1500 i oslo på majorstuaklinikken.

även om hon där inne inte helt ville att vi skulle se henne först,så fick han til toppen bilder o film som han till och med ska bruka på sin hemsida(prinsessan ligger o suger på tummen) :)

Har en liten fotomodell där inne,hi hi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Kan også anbefale sandvika! Han sier dog til mange at han skal bruke bildene på hjemmesiden sin; et godt PR-triks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå vært på majorstuaklinikken...i oslo...og er nok litt skuffet over å komme hjem med 4 film snutter som det er trekt ut 4 bilder av..men fikk jo vite at alt var bra med GUTTEN:)) men 1500kr er litt i meste laget for det jeg fikk der mener jeg....!!!!

 

Virker som de fleste har fått mer bilder med hjem enn meg---*snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...