Gå til innhold

3D UL i Oslo / Akershus...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har akkurat ringt og bestillt time på majorstua klinikken(22695510(litt dyr men...)) jeg bestillte time til 22 feb da er jeg i min uke 31...og da kunne jeg bare velge dag virket det som...ellers så har du ultralydklinikken på lysaker da.(www.ultralydklinikken.no)(billigst)..de hadde vinterferie akkurat den uken jeg ønsket!! er jo bare å ringe å sjekke...ellers så fant jeg en på lillestrøm og en på nøtterøy men de snakket jeg ikke ned.

Lykke til:O)

Har i dag vært på UL klinikken i Sandvika. Det er absolutt å anbefale! Han som jobber der er kjempe flink, og veldig hyggelig =) Det er litt billigere enn majorstua, og mye hyggeligere omgivelser, og ikke minst, enklere å finne parkering! Helt topp sted =)

Jeg er uke 28 + 3 i dag, og fikk helt supre bilder, og en topp dvd =)

Det er kjempe enkelt å bestille på internett!

Gå til ultralydklinikken i Sandvika =)

hei sann.

Var på 3D ultralyd i sandvika i går er 28 uker, og dette var kjempe topp. Anbefaler det på det sterkeste. Var ikke alt for dyrt i forhold til mange andre, og han som jobbet der var kjempe koselig.

Er egentlig ikke noe å tenke på egentlig, bare å bestille time ;)

• 3 uker senere...

Annonse

Kan rekommendera ultralyds klinikken i sandvika,han är väldigt duktig och det kostade 800 mot 1500 i oslo på majorstuaklinikken.

även om hon där inne inte helt ville att vi skulle se henne först,så fick han til toppen bilder o film som han till och med ska bruka på sin hemsida(prinsessan ligger o suger på tummen) :)

Har en liten fotomodell där inne,hi hi!

Jeg har nå vært på majorstuaklinikken...i oslo...og er nok litt skuffet over å komme hjem med 4 film snutter som det er trekt ut 4 bilder av..men fikk jo vite at alt var bra med GUTTEN:)) men 1500kr er litt i meste laget for det jeg fikk der mener jeg....!!!!

Virker som de fleste har fått mer bilder med hjem enn meg---*snufs*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...