Shabby Cheap Chic Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Sånn som Rav 4, Outlander, Captiva o.l Hvor god plass er det baki og hva er positivt med den bilen du har?
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 LandCruiser; masse masse plass, fabelaktig bil! Fremkommeligheten er bra, plassen foran og bak er stor, jeg er kjempefornøyd. Pajero, kortversjon. Liten plass baki, men greit med sitteplass i setene (4 seters) kjipt at det er 3 dørs og ikke 5. Men veldig fornøyd, nylig ombygget også så den kommer fram overalt, uten unntak nesten... (kjørte over en snøhaug på litt over 3 meter i sted, for mannen synes visst slikt er gøy?!)
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2008 Hehe må si det hørtes gøy ut å kjøre gjennom en stor snøhaug, så lenge den ikke er frossen hehe. Og forresten hvor bor du? Siden det er så mye snø?
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2008 Hmm noen flere med stor bil?
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Det var en oppbrøyta haug, en hard en. (så vi kjørte faktisk over ikke gjennom, noe som sikkert ville underholdt meg mer:p)
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2008 Oi da, leste litt fort jeg tror jeg.. hehe...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Rav 4 Bilen jeg alltid ville ha! MEN det er for lite plass baki=( (kan jo hende det er fordi vi har en svær simo baki....) Elsker bare den bilen, men nå ligger den på finn=( Hadde vi skulle hatt ny stor bil, så hadde jeg gått for land cruiser eller tahoe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå