Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Hvordan er egentlig prisene? Hva må man betale sånn ca. for f.eks: En herredress + et par skjorter Brudekjole
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Da vi var i Thailand for 4 år siden, fikk vi sydd 2 herredresser med skjorter til, og en selskapskjole med sjal til meg. Dette betalte vi ca 1400,- for. Det er veldig billig der!
Bippe77 Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Noen som har noen å anbefale på Karon? Brukte en for noen år siden, men det var før tsunamien... ligger neppe på samme sted nå for å si det sånn.... Har kun en uke på karon før vi drar ut på phi phi, så må ordne det en av de aller første dagene der nede.. skal i 4 bryllup i sommer jeg.. så kjekt å få sydd seg et par kjoler!
❤lille stjerne❤ Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Du skal ikke se bort fra at du finner den samme skreddern, tsunamien ødela ikke så mye på karon. Jeg var hos en skredder på karon og gjorde en bestilling 2 dager før tsunamien jeg og så dro vi til Phi phi for å feire julaften der. Skulle hente de ferdige klærne når jeg kom tilbake, men så ble vi jo rammet av tsunamien på phi phi og det ble ikke muligheter for å dra innom den skredderen. Bare fly rett hjem. Da jeg hadde vært hjemme et par dager så ringte denne skredderen og spurte om vi hadde overlevd. Han sa at han hadde tenkt på hvordan det gikk med oss, for han visste jo at vi skulle til phiphi. Hadde gått bra med han og butikken hans, så mine ferdigsydde klær kom i posten etter 2 uker! Se etter når du kommer ned om ikke "din" skredder også er i farta der nede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå