Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har selvlurt på å søke om brystreduksjon.Jeg har str 75 G.Og jeg har mye vondt i nakken.Men jeg våger ikke.Ser så innmari vond ut den opperasjonen.Fortell.....fortell....
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Hvis du får vondt i nakken av så små pupper er kanskje en nakkeoperasjon et bedre alternativ...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Tror ikke du har snøring ludder.kan du alfabetet? a,b,c,d,e,f,g..........
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Nå var det ikke deg HI spurte etter heller da Ludderet. 75 G er svært!!! Svære pupper,men litt smal rundt ryggen da vet du. Du passer godt på krangle!
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Jeg tenker mer flate men breie pupper. Ikke kult. Kanskje du heller skal fylle dem litt mer ut, slik at de blir breie OG struttende... Det hadde nok vært finere.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Så det er du som skal sitte her å fortelle henne hva hun skal gjøre? Og hva som er finest?! Herregud for ei kjerring du er! Du lever vel opp til nicket ditt også kan jeg tro!
Cat.68 Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 hei vettu det var ikke så veldig vondt faktisk. Det er klart a noe smerter må man regne med, men de er så absolutt til å holde ut, og du får smertestillende for de førse dagene. personlig syntes jeg det var vondest 2-3 dagen så begynte det å gå tibake igjen. Brukte kun smertestillende de første 4 dagene. Jeg er nå 9 dager postoperativ og jeg merker egentlig ikke noen spsielle smerer nå. ligger på siden og har det greit. Det klør en del da, men det står jeg også ut med. Noe som er helt fantastisk er at jeg ikke hat vondt i nakken siden operasjon, det er ganske utrulig. Så hvis du plages synes jeg du skal søke hjelp. Du har jo til og med større byst en det jeg hadde så skjønner du kan ha vondt. Gå til fastlegn din og be ham sende en henvisning til kirurg for vurdering. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå