Frosk1 Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Hvor hadde dere det, hva spiste dere, pynta dere noe ekstra osv. fortell da. det er 20 år siden jeg gikk ut og kanskje jeg skal ta et sånt arrengemang i hodet mitt ,,,hadde vært moro
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Jeg arrangerte ikke, men har vært på. Da var det rett og slett grillfest i hagen til hun som bodde nærmest skolen vi gikk på. (barndomshjemmet hennes, som vi alle jo visste hvor var) Alle hadde pynta seg litt, men ikke mer enn tilv anlig fest, man hadde med egen mat og drikke, hun stilte med velkomstdrink og tilbehør til grillmaten. (salat etc)
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Vi har arrangert 2 ganger med samme festkomitè Første gangen leide vi et stort lokale, bestilte koldtbord og solgte drikkevarer fra bar. Tok inngangspenger. 2. gangen hadde vi det på utestedet til en i komiteen. Den største jobben er faktisk å finne adressen til alle sammen.
Frk. Vable Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Vi hadde det i et leid lokale på et utested i hjemkommunen. Møttes på skolen vi gikk på og fikk velkomsdrink. Hadde koldtbord og bestilte drikke i baren. Hadde også diverse konkurranser i løpet av kvelden. Kjempekoselig å bare treffe alle igjen også. Ja, og når vi fikk invitasjonen måtte alle skrive litt om seg selv, så fikk alle et hefte der alt vi hadde skrevet stod.
chill+enda en til Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Jeg er i arrangementskomitéen til vår 10-årsjubileumsfest i år. Vi skal leie det lokale klubbhuset i bygda. Vi regner med å bestille tapas, da blir det noe for enhver smak. Velkomstdrink blir servert, men ellers må folk bringe egen drikke. DJ leies inn, med passende musikk fra 90-tallet, siden det var vår storhetstid Prisene regnes ut på forhånd, så da blir det bindende påmelding med forhåndsbetaling. Vi har opprettet gruppe på facebook, har fått samlet de fleste fra klassen der.
Frosk1 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2008 Ja jeg elsker å lage i stand til selvskap så det er ikke jobben her,men som du sier det er navna, man husker jo ikke alle navnene heller vet du hehe,,,, hadde vært greit med sommerfest men mange har jo ferie da, men tar kanskje på høsten så går det kanskje ann å leie skolen vi gikk på, vet at man kan leie gymsaler osvm hadde jo vært moro det
chill+enda en til Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Vi sjekket opp ang å arrangere inne på skolen. Der fikk vi ikke lov å nyte alkohol, så sjekk opp slike ting også Ring skolen og be om å få tilsendt klasseliste fra f.eks avgangsåret deres. Jeg har fått god hjelp fra denne, er kun én person jeg sliter med å finne nå.
Frosk1 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. januar 2008 det var lurt.. har litt småkontakt på face b med 2 av og så vet jo de om noen osv, så skal nok få samlet troppen skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå