Gjest Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har så svinaktig vondt midt på ryggen og i brystet. Klarer ikke sitte med press på ryggen eller ligge i ryggleie.. Sliter med å gå opp trappa og kan ikke snakke for lenge uten å bli andpusten... Passer ikke akkurat nå som vi skal i gang med ny utredning av superdupergutten og lillemann som ikke vil spise:(( Snufs. det var kveldens syteinnlegg fra meg.. Nå vil jeg ha en haug med kalde kluter og oppmuntringsrop fra dere... Bu hu
Milli Vanilli Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Uffda, du får ha gooooood beeeedring. Får håpe det går fort over, og lykke til med utredning av superdupergutten
dritgrei hei hei! Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 å kjære vene.... lungebettennelse var vel ikke det du trengte akkurat nå.... Si meg hva slags prøvelsestid der det du er inne i, jeg syns det er nok jeg nå! Jeg ville jo at du skulle få oppeleve soldagene med ro i sjel og sinn, og med gleden over at ting fikser seg! Antagelig blir våren akkurat sånn, for når man starter dårlig, så kan det jo bare bli bedre.... (hilsen gladtassen) Lungebettenelse går over, og heldigvis er det flott at det er nye utredninger på gang, tenk om dere kan finne ut av alt dere lurer på nå... Jeg føler meg jo helt dust her jeg sitter, som ikke bidrar med en dritt der borte, men jeg håper du vet at jeg er heiagjeng hver eneste dag!!!!! God bedring kjære deg!!! heia heia heia heia heia
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Bidragene dine i form av humor og latter er mye mer enn godt nok!! Noen må ivareta den siden av meg og:)
frøydis m/ 4 Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Da rooooper jeg GOD BEDRING og sender 14 kalde kluter.... Hjelper kalde kluter?.. Sper på med noen varme tanker for det hjelper litt! :-) Håper dette gir seg uten for mye venting og vondt. Lykke til med utredning av gutten.
Plutseliten :) Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Lungebetennelse er ikke noe godt...og veldig lurt å ta en tur til legen om du ikke allerede har vært der idag. Medisiner er det eneste som hjelper da,og en stor porsjon med tålmodighet og.... mange varme godbedringsklemmer fra
Tiggywinkle Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Huffameg...håper du kommer deg raskt. Og for en mamma er det jo ikke akkkurat bare å legge seg ned heller, ihvertfall ikke her i heimen. Da fortsetter alt som normalt.... God bedring!!
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Da sitter jeg her og jodler!!! på pinex forte. For det var det eneste legen kunne tilby... Kan være viruslungebetennelse og det viser jo ikke på crp.. Så jeg venter i spenning og ser om det passerer like fort som det kom. Jeg skal være litt snill og grei med meg selv denne gangen og ikke hoppe og sprette slik som sist gang.. Da ble nemlig sykdomsperioden liiiitt lang...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Har du fått sjekket det eller??? Lungebetennelse er vondt det.....men finnes heldigvis rask hjelp å få!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 Så ikke innlegget ditt før jeg hadde lagret:-) Viruslungebetennelse du........ja hva skal det ikke være i virusvariant for tiden!!! Vi fikk det i fjor husker jeg.........det var Mycoplasma som er viruslungebetennelse, men vi fikk behandling for det (EryMax). Man kan jo gå med hosten i månedsvis..........men du har kanskje ikke hoste?
Karomamma Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 Helledussen så mye du skal få, da!!! God bedring Og husk å ta medisinene, for lungebetennelse er vondt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå