Gå til innhold

hvilke typer leker leker dere med barna deres nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg gjør mye av det samme hele tiden, tenkte å få litt inspirasjon fra dere andre. ER jo ikke så babyvant fra før lille Adrian kom til verden, så jeg er fortsatt litt redd for å ikke være flink nok til å leke variert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne vel egentlig sagt det samme, jeg har null peiling på barn - men man lærer jo. Her går det mye i sang og lesing, vi synger om Ole Brumm og leser hva som helst som vi kan peke på og snakke litt om. Så sniker vi på hverandre og krabber i full fart mens en av oss hyler av fryd (det kan være meg ;-) Lekene er hun ikke så interessert i for tiden, hun skal bare stå og helst prøve å klatre litt også. Hun krabber rundt og oppdager dagen lang, kommer stolt tilbake med nye inntrykk og vill i blikket, som om hun skal fortelle meg om en helt fantastisk hybelkanin hun har møtt eller noe :-) Men jeg er en del på gulvet med henne, tror bare det å se på lekene sammen er en fin ting. De er jo så flinke til å finne på selv, så lenge Adrian ikke er grinete så tror jeg han har det helt supert :-)

Skrevet

her så synger vi en del fra babysangcd`en til frelsesarmeen, den liker hun veldig godt. Ellers så leser vi bøker eller leker sammen på gulvet.

Elsker også å bli kjørt rundt på gåbilen sin, da gliser hun fra øre til øre hehe

Men hun er også veldig flink til å leke alene, tror de har godt av å underholde seg selv også litt :-)

Skrevet

Ja, det er ikke så lett å vite om man treffer helt med lekene..

Her i gården er det klesklyper som er det stooore! Hun digger det og kan leke med dem hele dagen lang. De ligger oppi en kurv, og hun drar de ut og kaster de om kring. Moro.

Ellers er alle leker med lyd veldig moro. Bøker er alltid spennende, ball er moro og stableklosser som faller ned med et brak!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...