Lille Filur Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Den gule og hvite monster babycallen mener jeg hehe=) Finnes det noe sted på nett hvor man kan laste ned bruksanvisningen? Er det en ålreit babycall? Vi har 2 forskjellige, en som bare er babycall og en som er walkietalkie i tillegg... tror jeg hehe. Veldig nysgjerrig på om de funker bra..=)
Regnbuemor til 2 Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Vi har. To forskjellige. En helt simpel en, som har to kanaler. Ingen justerig på sensitivitet hos baby. Den bruker vi hos eldste, bare sånn just in case (stoler ikke så veldig på den). Så har vi en som er nesten lik den walkietalkie modellen bare uten den funksjonen at vi kan si noe til baby. Den har fire kanaler og sensitivitet justering hos baby. Den tar opp lyder greit. Hadde ikke kjøpt de igjen. Naboen har samme, og vi kan ikke ha på samme kanaler. Det er ofte støy på de fra eksterne ting (vet ikke helt hva, men virker som det skjer når noe i nærhetn bruker noe powertools, eller sånn). Da bråker det veldig, og man blir fristet til å bare slå av, og da forsvinner poenget liksom. Stoler ikke på sånnt uansett jeg da, og sjekker ungene gjevnlig. Men liker å ha de på. Men er altså ikke helt fornøyd, men ikke så missfornøyd, at jeg gidder kjøpe nye.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Ja, har en med 16kanaler og tre innstillinger i forhold til sensitivitet. Kan brukes med batterier også begge enhetene ( kjekt på hytta). Kjempe fornøyd med den.
Lille Filur Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2008 hva koster de nye egentlig? Uansett, de funker greit nok, men ikke helt optimalt om jeg har skjønt det riktig. Begge de vi har her har 4 kanaler, men det er 2 forskjellige typer pga den walkietalkie greia=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå