Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Dumt spørsmål kanskje, men jeg synes det er greit å vite, så kan jeg forberede spørsmål etc:-)
ifie Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Jeg ser det er forskjellig hva legen syns er viktig, men da jeg var så prata vi om prevensjon også sjekka hun meg nedentil. Jeg hadde sydd, så hun skulle sjekke at alt sto bra til!
Mamma til snart 4 Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 for min del, ikke en dritt, snakket kun om prevensjon her, jeg har skrevet ett her at jeg synes det er litt dumt at legen ikke tok en gyn test, for jeg klarer ikke å holde på urinstrålen når jeg tisser osv, men det går seg vel til så det er ikke så mye så skjer. legen går også gjennom fødsel om spør om det er noe du lurer på ang den osv. .
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Tusen takk for svar!!! Jeg ser dere tenker på 6 UKER kontrollen, hihi......Jeg var kanskje litt utydelig. Mener halvårskostrollen for baby:-D
ifie Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Hehe, se der ja! Det var så mye snakk om 6 ukers kontrollen så jeg bare tok det for gitt... På 6 MND kontrollen sjekka legen øyne, øre, kjertler, testikler.... ja, det er det jeg kommer på. Hos helsesøster var det som en hvilken som helst kontroll. Så litt på motorikken, måle, veie, måle hodet osv. NÅ ble det rett!?
Mamma til snart 4 Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 hahahahah att det går an;) du har jo skrevet 6mnd, så det er jeg/vi som tuller;)hehe. kan ikke skylle på ammetåka heller, skal snart komme meg til køys tror jeg. kan ikke svare her siden tulla kun er 14 uker;)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Yesss, tusen takk! Så vi skal innom helsesøsteren også?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Det varierer nok fra kommune til kommune. Her jeg bor er det bare legekontroll på 6 mnd, pluss veiing/måling hos sektetæren først, siden legen sjekker vekstkurven iløpet av kontrollen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå