Gå til innhold

Hjertelyd... HJELP !!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var hos jordmor da jeg var 15 uker og hun fant ikke hjertelyd... det har heller ikke legen gjort før.... De sier jeg ikke skal bekymre meg, men det gjør jeg !!! Er det noen andre som har måtte vente så lenge med å høre hjertelyd ? Hva skal jeg gjøre... tenker på dette hele tiden og det er 2 uker igjen til UL, tror jeg blir GAL jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjønner at du blir litt stressa.....

Men; vokser du da? Føler du deg gravid? Har du symptomer?

Hvis ikke ville jeg krevd at jordmor prøver å finne hjertelyden en gang til. Og hvis hun ikke gjør det må du henvises til UL tidligere da. Ikke sunt å gå å bekymre seg unødig. Jeg fikk UL på dagen da jeg hadde plutselig bortfall av symptomer. Var helt hysterisk redd! Men alt var ok da, heldigvis. Lykke til.

Skrevet

Hos meg fant de ikke hjertelyd før uke 20!!!!!

Det er jo sjeldent jordmødrene vil lete etter hjertelyden før da!?

Enda så må hun faktisk lete etter hjertelyden hans, og jeg er i uke 41!!! =)

Tror ikke du skal bekymre deg, plutselig finner hun den :) Som sagt, ikke vanlig å høre den så tidlig.. kommer heeeeelt ann på hvordan unden ligger inni magen =)

Skrevet

va hos legen når æ va 15 uke han sleit me å finne den..

Skrevet

Legen prøvde i nesten 20 min før hun fant hjertelyd til min lille i uke 15. Fant den ikke i uke 14. Men bestill en privat ul for å være sikker på at alt er ok, så slipper du å bekymre deg.

Skrevet

Takk for gode svar... er nok ikke noe å bekymre meg for.. jeg vokser jo og tror jeg kjenner liv.. aldri hatt det sånn før.... men virker bare som "alle" her inne hørte hjertelyd i uke 12,13... godt å høre det er flere som ikke hørte den så tidlig.. jeg får prøve å puste ut litt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...