Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Samme hvor mye jeg spiser, blir jeg ikke mett! Skal jeg bare spise eller faste?? Akkurat spist 2 skiver, og nå har jeg lyst på noe frukt eller noe.. Spiste sinnsykt stor Wok for bare et par timer siden også... Ikke rart kiloene kommer nå på slutten...puh!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 jepp, sjønner åssn du har det!! har lyst på noe hele tiden...! samme hva det er egentlig, bare det er noe å putte i munnen:-/ har gått opp en kilo i uka noen uker nå, å det er enda 8uker til termin!! Gleder meg til mange lange trilleturer utover våren=)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Haha, ikke jeg heller Idag har jeg spist følgende: (utrolig nok) - 5 skiver ristet brød til frokost!!!!! - Litt sjokolade mellom frokost og middag - Stooor middag - Is - 2 epler - 1 pakke kjeks - mer sjokolade
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har ikke plass til alt jeg har lyst på!! Det er drit irriterende:( Spiste mye mer før jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå