Twintipp og himmelblå Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Skulle inn på rommet å se til gullet. Er jo ganske mørkt oppe. Når jeg kommer inn og skulle gå bort å bre over ham står han rett opp og ned i sengen og stirrer på meg!! Herregud jeg kvapp to meter bakover og hylte "wuuuæææh"! Han står fortsatt og stirrer på meg og sier, Hei mamma! Så la han seg ned og sov igjen!! Fader så redd jeg ble:( Han må ha gjort det i søvne, stått slik altså.. Ohhh, creepy! Mørkeredd fra før av..
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Fytterakkern, ble skjelven bare av å lese om det, jeg gitt..
Tommage♀♂ Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Hehe,så ekkelt! Samme skjedde meg, bare at han lå. Kom inn for å bre dyna over ham og brukte mobilen for å lyse litt oppi senga,der lå han stiv som en stokk med øyne på vid gap og bare så på meg! Fader, jeg kvapp! I ekkelt, grønnlig mobillys, så bare noe blankt der øynene var
dårlig ånde Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 jeg gjør sånt noen ganger selv hvis jeg er oppe i en stressende periode. kult for mannen min... jeg husker aldri noe. du burde være obs på at han kan begynne å gå i søvne.
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2008 Åhh, herregud tommage:\\ JØLK: Sånt kan du ikke si til meg altså... Jeg tåler ikke sånt. Er livredd for mørket fra før av:(
Tommage♀♂ Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Hvordan ble det med malingen by the way? Fornøyd med bølgene?=)
SuperGlad Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 etter jeg så pet semetery for noen år siden synes jeg faktisk det er ekkelt med søte små barn som blunker uskyldig når det er mørkt men man kun ser ansiktet så vidt....... Av å til blir jeg livredd snuppa.... har sett for mye film jeg....
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. januar 2008 He he, jeg har ikke sett skrekkfilmer engang, lider nok under mørket fra før av, he he:) Hjertet mitt dundret i hundre, gud så redd jeg ble.. Tommage: Jo, det ble bra:) Utrolig nok... Jeg er ikke akkurat noen kunstner, men jeg ble fornøyd, hi hi. Tusen takk for hjelpen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå