Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 ...på at det kommer noen baby i det hele tatt???
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Ikke enda, men i mitt første sv.skap gjorde jeg det Gikk 14 dager over, og på slutten virket det som om jeg skulle gå gravid resten av livet... Men ut kom han, heldigvis =)
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Kjenner følelsen fra sist, ja... denne gangen har vel den følelsen glimtet til litt innimellom, avløst av panikk: nå kommer han jo snart!!!! :-)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Jepp!!! På overtid om 40 min så
gulda Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Fire dager siden termin, om 25 minutter bikker jeg over til min femte dag. Ingen tegn, ingen hint om at noe skal skje. Motløs og frustrert om hverandre.. |
termin 29.jan Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Iflg Gro Nylander er det hittils ingen som "har blitt det inne" :-) Men ja, det er kjedelig å gå og vente... Jeg har hatt mensmurringer de siste dagene, og nå har jeg mange vonde kynnere som kommer realtivt tett, så jeg har veldig troa :-) Skal begynne å ta tida nå tror jeg (au! :-)
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Uff ja!!!!! Er bare to dager over termin, men er så lei!!! Ikke noe som tyder på at hun kommer ut snart heller!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå