MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 13 dager igjen til termin, så i morgen skal jeg kose meg etter at sønnen vår har lagt seg, og henge opp gardiner, og sette på plass møblene ) Vil ha rommet hennes ferdig til hun kommer, slik at hun kan ha en rolig plass å sove på dagtid når storebror herjer
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 å bygge ferdig redet,er alltid så koselig.deilig at ting kommer på plass i god tid.kos deg i morgen.
Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Ja det blir godt å bli ferdig med! Skal kjøpe inn nytt gulv i dag og så blir det maling av tak og vegger her også...barnemøblene ink seng står hulter til bulter i stua...MÅTTE jo sette det opp:D Her tror katten at den fikk egen seng;)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2008 klarte ikke å vente til i kveld da, så nå har guttungen på 2 år hjulpet meg å henge opp lampe, gardiner og sette frem sengen ) Ble så fint atte!! ) Håper virkelig at de ikke har bommet på UL, og at det kommer en gutt da... Har fått vite jente 3 ganger, men helt sikkert er det jo ikke får babyen er her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå