Gå til innhold

Funnet ut hvorfor han hadde gjemtbort pengene?? Nysgjerrig!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan folk reagerer på "bare 1000 kr" er ingenting å bry seg om, for hvordan deres økonomi og ordning dere har med pengene har ingen anelse om. Men endte dette godt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei å takk for att du bryr deg:)

jeg gadd ikke å sende svar, for jeg syns jeg fikk så usaklige svar på innlegget mitt!!!!!

om att sambo skulle på horehus å jeg måtte bli voksen.... unødvendig å skrive slikt, mener jeg........

enkelte som har missforstått dette forumet!!!!

han har innrømt spillegalskap, å syns selv att nattpokeren gikk over styr, så han tok saken i egene hender før det gikk for langt, (han har gått til behandling for spilegalskap før)

han har brukt 5000 kr på nett spill i denne mnd, så han avsluttet konton sin på nett og tok ut pengene som var igjen og la di i skapet..... han hadde 3500 kr igjen, når han tok ut- å det er livsnødvendige penger for oss.....

jeg er bare glad han ser selv hvor grensa går, å att han viser ansvar:)

ha en flott dag anonym HI:)

Skrevet

Hyggelig at du svarte! :)

Åi så flink han er da! Jeg er imponert, det er nok ikke enkelt å innse at man kan ha et slikt problem.. Bare hjelp han framover du, det er nok ikke enkelt for han :)

Jeg har nemlig erfaring selv av dette med spillegalskap. Jeg gikk ikke så langt før jeg fikk hjelp, men mamma "stoppet" meg da hun merket at jeg spilte vekk alle konfirmasjonspengene mine på automat. Jeg reagerte veldig da, men nå tenker jeg bare hvordan det kunne utviklet om jeg ikke fikk hjelp. Og det er jeg glad for idag. Men det frister meg stadig å bare kjøpe en hau me flaxlodd av de siste pengene jeg har igjen, men jeg har bedt min samboer "passe på" at jeg ikke gjør det... Høres nesten litt rart ut, men jeg tror jeg har en anelse hvordan din samboer føler det.

Håper dette vil gå rette veien, han har jo allerede tatt et stort skritt. Og lykke til med gullet som snart kommer til verden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...