Gå til innhold

Har ifluensaen kommet ennå?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på 7 mnd, som bare sytrer og er rød i kjakene. En på 3 år og 8mnd som hoster som besatt nå, og er gjennomsvett. Og en på 29 som har vondt i hele kroppen. Jeg er i fin form da, men litt sliten nå. Kan det være forbanna influensaen tro???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Influensaen kom, skulle til å gå, men ombestemte seg i døra og ble igjen her.....

Skrevet

Ææææææsjjjj asså..... Har liksom ikke hørt om noen som egentlig har hatt den ennå. Kraftig forkjøla kanskje men.... ja, ja. Får se i morra åssen formen er på familien her. *håpe, håpe* (at det ikke er influensa).

Skrevet

Jeg aner ikke? Men du bør få sjekket det ut, for RS viruset herjer jo nå. Det har vel også noe av de samme symptomene?

Skrevet

Omg! Nå sover de her, men jeg skal passe ekstra godt på dem alle tre. Mellomste hoster mye nå, men i søvne. Det var den nattesøvnen på meg, sitte her jeg da:)

Takk for svar.

Skrevet

Den ble meldt med ankomst i februar, men kanskje den er tidllig ute?!

Skrevet

Uff, det hørtes ikke noe bra ut :-( Utrolig kjipt med våken netter. Men om det er noe trøst så er jeg våken med deg hehe! Hu snuppa mi sover bare om dagen. vet ikke hva dvs å sove om natten hu ;-)

God bedring til barna !

Skrevet

Uffda! De barna, de barna. Det er skikkelig vanskelig og vende sovemøsteret innimellom altså...

Får håpe de bare er vanlig forkjøla. Vil IKKE ha RS, og influensaen har sagt den skal komme i februar så jeg, så da sier vi det :) (puhhh) hihihi.

Jo takk for det! og lykke til med å ta natta tilbake til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...