Gjest Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Så sånn ut, selv om han prøvde å skjule den sida.
*makrell i tomat* Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2008 Ja,du så det du og. Kanskje ikke så rart etter alle disse hinnsides syke påstandene han har kommet med i det siste...
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Så det på 21 nyhetene på tv2. Skulle til å kommentere det for gubben, men han var så opptatt, så lot det være. Nei, sikkert mange som har hatt lyst å gjøre akkuratt det der. Selv om det ikke løser noe som helst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå