*Drømmer Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Er veldig greit med "normal" syklus, eller hur? Hadde sånn någenlunde "normal" syklus etter jeg sluttet på pillen i august, helt til nå.. :S Vet jo aldri når EL er, å gidder ikke kjøpe 300 EL-tester for å sjekke..
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Hallo du! Jeg har slitt med litt unormale sykluser, på alt fra 40 tager til 22. Nå kjøpte jeg meg noe som hete progesta care/womens care på helsekost og har smørt på dette 1 cm krem morgen og kveld fra 14. dag i syklusn og fram til neste. Og utrolig nok har jeg hatt syklus på 25 dager tre måneder på rad nå. Så jeg er sikkr på at dette har hjulpet meg..... Nå har jeg skaffet meg BabyComp, slik at den regner ut EL for meg og de dagene jeg er mest fruktbar. Så da blir det spennende å se om den virker.... Lykke til.
*Drømmer Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2008 Krem? For å smøre hvor? Der nede? Kanskje jeg må prøve dette Takk å takk
lana<3 Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Du det var et kjempegodt forslag...har hørt om flere som har suksess med dette men visste ikke at man kunne kjøpe denne i helsekost...smør i vei!! og Lykke til:)
Juicy med spirer! Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Dette hørtes spennende ut... Progesta care, hvor mye (kr) og hvor smøre? BabyComp, Er det det samme som ladycomp (er det ikke det det heter??) Hvor lenge var du prøver før du begynnte med dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå