Gå til innhold

Sex-lysten???


<3 klar for prinsesse nr2 <3

Anbefalte innlegg

Hei, noen som har misten gnisten i sengen?? Huff, d har jeg, føler meg ikke opplagt og jeg har liksom ikke lyst på noe som helst kos lengre?? Noen som plages med det samme, eller har opplevd det tidligere??? Føler jeg skuffer samboeren min gang på gang! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja!!! Jeg er også så sliten, eller kvalm, eller ikke in the mood! Men må bare "tvinge" meg til det av og til...synes så synd på mannen. Han er kjempe forståelsesfull altså! Nevner det stort sett ikke, men merker på han når det er lenge siden sist.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den eneste, og dette tror eg er helt normalt.

 

I helgen har eg følt meg heeelt elendig, døds trøtt, sulten men orker ikke spise da eg har vært konstant uvel, esj for en helg. Klart dette går utover våre "stakkars" samboere...

 

Gleder meg så utrolig til de 3 første månedene er over...mener å huske at ting blir litt lettere da.

 

Ikke nok m at eg ikke ville ha sex i helgen, eg klaget jo på ALT som var å klage på...samboeren fikk forbud mot å spise chips da eg ikke FIKSET lyden (ler), syns plutselig det var døds ekkelt å høre på den knaskingen. Når han kom bort for å gi meg en klem eller noe så var det sånn...åhh...ikke, eg er dårlig....du lukter hva har du spist? du bør bytte bukse du er skitten...du bør forresten klippe deg også....

Sitter her å småfniser for meg selv her hvor utrolig teit man kan bli som gravid!

Flere som har opplevd ting de ikke "fikser" i helgen?:)

 

PS...Har heldigvis en veldig forståelsesfull samboer:) Har forbredt han på disse 3 harde første mnd så han var vel klar for det som kom/kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen ja. Stakkars samboeren min. Alt han gjorde var galt i helga. Han snuste, kjørte for fort, hørte på dårlig musikk i bilen osv.. Er kjempeirritert også lei meg for at han ikke forstår hvor sliten jeg er.. Huff. Sov over ti timer i natt, men våknet og var utslitt. Ikke så veldig fristende med jobb, men er heldigvis ikke mye kvalm. Bank i bordet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff....det er slitsomt å alltid være trøtt...hvorfor i alle dager er vi laget sånn at vi får disse pyton mnd i den tiden vi ikke engang kan få en positiv motvekt som å kjenne at det er litt liv inni der?!

 

Godt du slipper unna kvalmen iallefall:) og heldigvis så varer det forhåpentligvis bare noen mnd dette her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette med å irritere seg over lukter kjenner jeg veldig igjen her... Spesielt lukten av alkohol. Var snill og serverte en liten Baileys til kjæresten min etter middag en dag. Etter det orket jeg ikke sitte ved siden av ham... Haha!

 

Kyoto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sexlyst?????er d noe som heter d og?haha

nei den har jeg ikke sett noe til..

å herregud så var jeg er for lukter da..å jeg lukter jo dårlig lukt på milevis avstand..plagsomt..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så herlig å høre at andre har det akkurat som meg:) Sexlysten er jo totalt vekk:( Savnet er den også, stakkars forloveden min tror det er noe med han, hva skal man si for å få dem til å forstå at man virkelig ikke har energi til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

melamin:du må bare si d så d er..at når en er gravid i begynnelsen så har man veldig liten energi til noe annet enn å sove..d er mye skjer med en gravid kropp,du kan jo og si at du ønsker sex,men at nå klarer du ikke..men etter en stund blir d nok mye bedre..be han ha litt toldmodighet med deg så tror jeg han kommer til å forstå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint det er flere... Letter litt det også vettu! :) Ja tror vi må bare si d som det er, gjør oss selv en tjeneste og våre menn... :) Så håper jeg lysten min kommer tilbake snart, er savnet hvert fall!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...