Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Lurer på om jeg noengang kommer til å ha ett normalt sexliv igjen, nå har vi akkurat gjort forsøk nr 3 etter at jeg fødte for 3 mnd siden. Det er vondt, og det stopper liksom når han prøver å trenge inn.. Hadde fødsel med vakumforløsning, kan det ha noe å si? Prøver med glidekrem, bruker lang tid på å komme i stemning, men uten at det hjelper. Noen som har erfaringer med det samme? Er så frustrert og lei meg, føler jeg aldri kommer til å bli "normal" igjen der nede.......
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 hei. så at ingen hadde svart deg og følte at du trengte noen trøstene ord. jeg har dessverre ikke opplevd det du opplever men har venner som har fortalt meg det samme som du har skrevet. noen har dessverre vondt i mange mnd etterpå og det finnes ingen fasit svar. dere må nesten bare prøve ved gjevne mellomrom og bruk masse glidekrem. prøv å prat med samboeren din om dette og få han rett og slett til å ligge der mens du prøver deg forsiktig fram. det kan faktisk hjelpe at det er du som gjør alt når det gjelder pennetrering sånn at du får styrt hva som er godt og hva som er vondt. mine venner har hvertfall synes det hjelper. du får ha lykke til og håper det blir bedre ganske så fort.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Tusen takk for svar, ja, må vel prøve oss fram og ta oss god tid.. Heldigvis har jeg en super samboer som jeg kan prate om alt med, og vi har pratet lenge om dette i kveld. Håper bare det normaliserer seg, for det blir liksom en ond sirkel, hvor jeg føler meg mindre og mindre tiltrekkende og begge blir mer og mer frustrerte. Takk igjen:-) HI
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 bare hyggelig. godt å ha en sånn samboer. har heldigvis det jeg og. hvis det ikke normaliserer seg så kan du prate med legen din eller en jordmor. de vet endel om sånne ting men kan jo være litt flaut. krysser fingrene for deg og samboeren;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå