79`er snart 3barnsmamma Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Den 21.01 skulle jeg bli satt i gang....... 2 uker før termin. Natt til den 21. hadde jeg regelmessige sammentrekniger, men de var ikke vonde. Da vi kom til sykehuset tidlig den 21. for å få en pille, for å bli satt i gang...viste det seg at jeg hadde 3 - 4 cm åpning. Så da trengte jeg ikke få denne pillen, de tok vannet i stede og satte meg på drypp. Klokken 8.00 ble vannet tatt, og klokken 11.00 kom ei vakker lita jente på 4 kg. Fødselen gikk, kjempe fort, nesten litt for fort. I en periode hadde jeg nesten ikke pause mellom riene..... hadde 7-10 min med pressrier.......En fin fødsel. lykke til alle dere andre!!!!
nr 4 er her<3 Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 gratulere så mye med den lille jenta:) kos dere masse
Ninemi Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Oi, det gikk jo fort. Gratulerer så mye med jenta di. Kos dere masse. :-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Gratulerer så masse med jenta di!
Kakebakesøte Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Gratulerer så mye med jenta di! Godt det startet av seg selv, også natten før igangsetting da. Høres ut som en fødsel man kunne ønske seg dette her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå