Gjest Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 .. som vi fyller ut for å registrere retur.. det er antall levert - antall retur - antall solgt hva tenker de på når de skriver: antall levert: 5, antall retur: 5, antall solgt: 2 eller antall levert: 4, antall solgt:5, antall retur:1 hæææ?? det er så tragi-komisk
Løvemor79 Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Uhm..har de drukket? Det er din jobb frøken ;o).. ..sikker på at du har huska rett tall forresten? Var litt på tryne det der..
Løvemor79 Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Hehe. Nei, men om du husker feil av det du leste mener jeg. ;o).. Betyr vel hva som er solgt, sendt, hva som er betalt og hva som er sendt i retur, sånn jeg tolker det. Litt merkelig måte å sette det opp da.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 jeg har skjemaet foran meg her, så det er heeeelt korrekt:p skjemaene er satt opp sånn.. MEN det er jo umulig å få 4, selge 5, og returnere 1.. det kan jo til og med en ape skjønne.. så hvordan de får det til.. nei...
Løvemor79 Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Da er den solgt før den er levert da, eller så er den returnert før den er solgt.;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå