Gå til innhold

Jentemage eller guttemage?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen starter jeg på uke 35. Vet ikke kjønnet på min baby, for ville ha den spenningen..Men gud så spent jeg er !!:)

Se på bildene mine på profilen og si hva dere tror! Det er et magebilde etter de tre ultralydbildene også..La det ut seinest.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser ut som meg nr jeg ventet nr1, og vi fikk gutt.Men alle er forslkellig,så umulig å se

Skrevet

Jeg synes det ser ut som en typisk jentemage. Jeg venter selv gutt, og magen min er mye lavere. :)

Skrevet

venter jente, magen min begynner akkurat under puppene....litt høyere enn din. termin 5 mars :)

Skrevet

Jeg har termin 4 mars!:) Min mage har hele tiden vært ganske lav, men blir ikke helt klok på hva de mener er jente- og guttemage på det med om den er høy eller lav. For ei venninne av meg sa at hennes var mer som en stor, rund kule og var mye høyere. Hun fikk gutt! Og veldig mange sier at jeg har jentemage, så da trudde jeg kanskje det var fordi den var litt lav og ikke så spiss da..

Men det er ikke lett å bli klok på gitt!:P

Spennende er det hvertfall!:D

Skrevet

Hehe... :)

Du har litt sånn mage som meg du! ;) Sånn "universalmage"! :) hehe.... Noen sier det at jeg har veeeeldig guttemage, mens andre ser det "helt tydelig" det at det er jentemage, så jeg vet ikke jeg nei! ;)

Ser du kommer fra "Dordeinter"! ;) hehe..... Æ å! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...