Gå til innhold

Hva ville dere gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Knerten er snart 3 mnd og sover hele natten. Dvs 6-8 timer. Det er jo superdeilig men jeg merker kanskje at det har gått litt ut over melkeproduksjonen at jeg ikke ammer om natten. Foreløpig legger han bra på seg. (ca 150 - 180 gram i uka).

 

Føler meg litt ego og får litt dårlig samvittighet hvis jeg mister produksjonen pga at det er deilig for meg og sove hele natten... På den andre siden er det jo han som har styrt dette selv; han våkner jo hvis han er sulten nok tenker jeg... hmmm...

 

Ville dere ha vekket på natten for amming for å forhindre at melken blir borte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du sier han legger bra på seg. Du har jo ikke mistet melken?

Skrevet

Jeg hadde ikke vekket barnet, men om jeg var redd produksjonen ville minke så hadde jeg kansje stått opp og pumpet meg en gang om natta.

Dersom han har for vane og sove natta gjennom så vil jo produksjonen rette seg etter han da. Tror ikke du får mindre om dagen for det. Vesla her sluttet å spise på natta, men hadde nok melk på dagtid =)

Skrevet

Trenger ikke bekymre deg for at melken skal bli borte.

Kroppen din vil uansett produsere mer om natten enn dagen.

Min gutt har alltid sovet natta igjennom, og jeg har aldrig ammet på natten. Melkeproduksjonen er det ingenting i veien med, så sov med god samvittighet du :)

Skrevet

Så godt å høre jenter.

Nå skal jeg gå å legge meg og sove med god samvittighet til i morgen tidlig (forhåpentligvis)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...