hva skal barnet hete? Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Han har 39,34 i feber, har gått litt opp og ned hele dagen. Har gitt han en stikkpille, men har bare 60mg (beregnet på baby opptil 4 mnd) så vet ikke om dn kommer til å hjelpe. Nå ligger han i bare bleien med et helseteppe rundt føttene, han er så sykt varm på overkroppen at jeg vil la han ligge uten noe der. Soverommet er ca 19/20 grader, og det ikke noe trekk fra vinduer eller noe sånt. Er det noe jeg kan gjøre??
Angel&Cassie mams Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 hei. jeg ville ha gitt han masse kaldt vann og drikke og gitt han en stikkpille til og sett om feberen hadde gått ned. går den ikke ned ville jeg ha rint til lege å spurt om råd og om legen kunne undesøkt han. lukke til og håper han blir frisk fort. hilsen
HW & MW + nr3 Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Hei! Om du bare har stikkpiller på 60mg er det ikke farlig å gi to stk stikkpiller samtidig slik at han får 120mg. (stikkpiller fra 4mnd og opp er på 125mg) Det er helt rett og å ha lite klær på han og et lett helseteppe over han! Pass på at han får godt me væske i seg om du ammer eller gir vann! Også kan du jo kontakte legen om du er engstelig. God bedring til lille gutten din!!
77modell Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Hva selve tempen er,er ikke det viktigste! Allmenstillstand er nøkkelordet her!!!!!! Du kjenner bebin din best. Sjekk om han har flekker o.l Ring legen om du er bekymra, bedre med en gang for mykje enn en for lite:) God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå