Gå til innhold

Ull + ull eller ull + fleece??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten diskusjon på gang her, der det er litt uenighet om hva som er best.

Noen mener at ull innerst + et lag til med ull er best under dressen, mens andre mener at ull innerst + et lag med fleece er best.

Hva er rett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ull på ull er vel det beste tror jeg

Skrevet

Vet du hvorfor?

Jeg mener også det, men er nedstemt....

Skrevet

Ull + ull. Fleece er syntetisk og puster ikke like godt. Min blir veldig klam i fleece, uansett temperatur. Her finnes det ikke et plagg i fleece..

Skrevet

Ungene mine blir klamme med fleece på seg. Fint å bruke som "kosedress" inne, men bruker det aldri når de skal leke ute:=)

Skrevet

I en av reklamene fra en sportsbutikk (husker ikke kjede) anbefalte de ull + fleece til skiturer etc. (Var vell rundt påske i fjor)

Det heftet vi fikk inneholdt reklame (seff) tips om hvordan enn pakket sekken, hva en skulle ha på seg og matretter en kunne lage i naturen.

Selv ender jeg ofte opp med ull, fleece/polyester og dress.

Skrevet

Ull + ull er det som brukes her i gården ihvertfall. Syns plastmaterialer har det best i poseform jeg altså, ikke som undertøy til folk :P

Skrevet

Kler ungene mine mest med to lag ull under dressen, men det hender det blir fleece og av og til... Men dei er alltid lika varme uansett om dei har ull eller fleece.

Skrevet

Tror ull + fleecs er ok hvis dressen har veldig gode fuktighetstransporterende evner. Fleecs blir klamt om ikke fuktigheten slipper ut mens ull er behaglig selv om det inneholder mer fuktighet. Tror derfor dressens egeskaper har stor betydning for hva som er best, men ull på ull er i hvertfal et sikkert alternativ.

Skrevet

var ikke det denn reklamen om fleece og softshell som pustet da?

Skrevet

merklig staving på meg. Håperdere forstår likevel ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...