Gå til innhold

Feiret dere 30 års dag?? (For dere modne mødre)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier en å feire 30 års dag med kaker og gjester?

Tror jeg velger å feire den i stillhet ;) hehe- uten gjester eller noe!!

Blir det sett på som kjipt tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det gjort både og.

Noen feirer smått, andre stort mens noen ikke :)

Her bestemte mannen seg for at han skulle feire dagen, på dagen.

Enda jeg hadde spurt han mange ganger i god tid før. *sukk*

På dagen måtte jeg ut å ordne kake og invitere inn.

Skrevet

Ja, leide lokaler og holdt fest. Jeg var gravid, og visste det ble lenge til neste gang jeg orket noe slikt...

Moden? ;-)

Skrevet

Jeg og bestevenninna mi fylte 30 med 3 ukers mellomrom, så vi slo sammen dagene, inviterte alle våre venner og hadde et stooort selskap på Oslo Plaza. Vi var begge single så vi valgte å ha fest og moro med venner istedenfor kake og kaffe med familien:)

Skrevet

Ikke akkurat med kaker nei;=) Ble fest på byen med venner!

Skrevet

Var 7 mnd på vei med veslepia så her ble det "feiret" med kaffe og kaker sammen med de nærmeste vennene og familien.

Skrevet

Ikke nettopp kaffe og kaker, nei......

Det ble en skikkelig fest, ja....... Men fyttigrisen så vondt som jeg hadde i hodet etterpå, og ei venninne av meg - som vanligvis ikke lar seg lokke ut på fest - hadde full "jobb" dagen etter med å rope på elgen....

Var på et stort arrangement i et musikkmiljø, og skulle hjem dagen etter. Kjempet som en helt for å bli edru nok til å kjøre hjem.

Var singel på det tidspunktet, så da gjorde det jo ingenting om man slo ut håret litt, heller, og feiret, eller kanskje heller begravet ungdomstida..... :-)

For å si det sånn: Det ligger IKKE an til repetisjon av den festen når jeg fyller 40...........

Skrevet

Vi hadde ikke planlagt noe da jeg ble 30. Skulle la dagen passere uten mas, og handle inn litt kjeks til kaffen om noen skulle komme innom. Men slik ble det ikke. Jeg ble "kidnappet" på jobb, kjørt til en gocart bane som ligger ca mil (!) unna, og etter det ble det mat og party. Meget hyggelig overraskelse.

Skrevet

Kaffe og kake ja + grilling, til hele familien. Hadde dåp dagen derpå, så vi hadde mange tilreisende, og hadde lyst til å ordne litt ekstra for de. Men langt i fra noen fyllefest ;)

Skrevet

Jeg har planer om å sitte ganske alene ved en bardisk med brunt brennevin i mitt glass den dagen. (Heldigvis både vår og sommer før det inntreffer.)

Skrevet

Gjett om vi gjorde,hehe.

Men kaker var det dårlig med....en tror jeg;o)

45 gjester og alle fikk rett og slett sjokk.

Alle kom i den tro at de lurte meg.....sannheten var at JEG lurte alle,haha.

Skrevet

Her var det fest så det holdt,,,, alltid en god unnskyldning for å ta en fest ;o) For da kommer de fleste vet du.. når det er bursdag osv da dukker de opp, men ber man inn til party enlørdg så har alle så mye å gjøre.. Ola og kari normann

Skrevet

Jeg feiret nylig min 30 års dag. det var full fest med mange inviterte. Litt mat og godt å drikke men ingen kaker...

I min vennekrets er det ganske vanlig å feire 30 års dagen,, men det er jo egentlig opp til hver enkelt!:-)

Men.....Moden???? ;-)

Skrevet

For meg var i alle fall 30-årsdagen en gylden anledning til å invitere en haug med folk til fest og moro! Hadde ikke kake, nei.....Jeg jobba da på en kafè, og jeg lånte bakgården der. Sjefen min pynta med langbord, hengende lykter og jordbær og blomster, veldig fint ;-) Rigga opp bar hvor folk forsynte seg sjøl og betalte etterpå (må ha ærlige venner, he he) Satte fram bobolibrød, kuttede grønnsaker og diverse dressinger (aioli mm) og satte på cd-spilleren ;-) Danseplatt hadde vi også, moro moro!

Men jeg må føye meg inn i rekken......MODEN?? ;-)

Skrevet

Nja... Det ble litt amputert fordi minstemann da var 3 mnd. Jeg fullammet, og følte ikke for å feste voldsomt ;-)

Får ta det igjen når jeg blir 35 (eller 40 =/)

Skrevet

inviterte venner og familie til poolparty og grillfest i hagen til mamma og pappa. Veldig ok:) Masse unger også, og etter at de sovnet inne i huset, fortsatte festen ute. Knallfint vær, heldigvis, ellers hadde vi fått litt trøbbel.

og moden??? Det er meg i et nøtteskall!

Skrevet

Hadde familien på kaker og kaffe. Og venninner på middag hjemme en lørdagskveld.

Skrevet

innså akkurart at dette omhandler meg siden jeg blir 30 om noen mnd,så da er jeg vel moden:(,:)hehehe..trur kansje vi lar den gå som vanlig bursdag.gubben blir 30 sammtidlig som mamma blir 60 å hun skal feire dagen på røros men opplegg for hele familien.så hans 30års dag blir feiret med mammas venner..hehe..han ønsker ikke å feire han da.

Skrevet

Det året vi fylte 30 gifta vi oss,så det ble ikke noen spesifikk feiring av dagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...