Gå til innhold

"SLIMETE" BÆSJ, Farlig???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min på 2 mnd har hatt endel vondt i magen de 2 siste dagene. I dag bæsjet hun en stor bleie, men bæsjen var tykkere enn normalt, å det var på en måte slim klyser i bæsjen. Ikke av slim, men av bæsje som hang sammen i en klyse liksom.

Hva kan dette være? er det farlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliten2
Skrevet

er det ikke det som kjennetegner diare hos babyer? er ikke sikker men mener å ha lest det et sted . Håper du får bedre svar av noen andre :)

Skrevet

Gutten her har det når han er forkjølet og slimer masse, svelger de det så kommer det ut i bleia da det er tungt å fordøye og derfor bare passerer sa hs til meg.

Skrevet

hum, det hørtes jo litt logisk ut...! Men hun er ikke så slimete nå...men har vært det for 1 mnd siden...da burde det kanskje kommet litt før? Takk for svar:-)

Skrevet

oi, tror det er litt tidlig. Hun er 2 mnd...og prematur...! Men hvem vet:-)

Skrevet

å, litt rart da...ettersom det er tykkere enn vanlig bæsj, hehe:-) Men kan godt være...Fikk mange svar å velge mellom nå...

Skrevet

noen fler som har opplevd dette?

Skrevet

Jeg har en jente på 3,5 mndr, og hun sånne bleier mange ganger i uken. Vet ikke hva det kommer av, men det er ihvertfall ikke farlig.

Noen sa en gang at det kom av luft i magen/magesmerter, men jeg vet ikke. Synes hun alltid har luft i magen, jeg :o)

Skrevet

Å, det var et interessant svar, fordi hun har ALLTID luft i magen føler jeg...! Men vet du hvorfor det blir klumper av luft i magen?

Skrevet

nei, har ingen anelse. Vet bare at det ikke er farlig, i og med at datteren min lever i beste velgående til tross for slimete bæsj. :o) Gulgrønn bæsj med slimtråder og slimklumper...

mmmmm.. herlig :oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...