babyprincess Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Babyen min på 2 mnd har hatt endel vondt i magen de 2 siste dagene. I dag bæsjet hun en stor bleie, men bæsjen var tykkere enn normalt, å det var på en måte slim klyser i bæsjen. Ikke av slim, men av bæsje som hang sammen i en klyse liksom. Hva kan dette være? er det farlig?
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 er det ikke det som kjennetegner diare hos babyer? er ikke sikker men mener å ha lest det et sted . Håper du får bedre svar av noen andre
mybabyboy Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Gutten her har det når han er forkjølet og slimer masse, svelger de det så kommer det ut i bleia da det er tungt å fordøye og derfor bare passerer sa hs til meg.
babyprincess Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2008 hum, det hørtes jo litt logisk ut...! Men hun er ikke så slimete nå...men har vært det for 1 mnd siden...da burde det kanskje kommet litt før? Takk for svar:-)
babyprincess Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2008 oi, tror det er litt tidlig. Hun er 2 mnd...og prematur...! Men hvem vet:-)
babyprincess Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2008 å, litt rart da...ettersom det er tykkere enn vanlig bæsj, hehe:-) Men kan godt være...Fikk mange svar å velge mellom nå...
babyprincess Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. januar 2008 noen fler som har opplevd dette?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har en jente på 3,5 mndr, og hun sånne bleier mange ganger i uken. Vet ikke hva det kommer av, men det er ihvertfall ikke farlig. Noen sa en gang at det kom av luft i magen/magesmerter, men jeg vet ikke. Synes hun alltid har luft i magen, jeg )
babyprincess Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. januar 2008 Å, det var et interessant svar, fordi hun har ALLTID luft i magen føler jeg...! Men vet du hvorfor det blir klumper av luft i magen?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 29. januar 2008 #11 Skrevet 29. januar 2008 nei, har ingen anelse. Vet bare at det ikke er farlig, i og med at datteren min lever i beste velgående til tross for slimete bæsj. ) Gulgrønn bæsj med slimtråder og slimklumper... mmmmm.. herlig :oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå