Gå til innhold

Bekkenplager: Kontakte lege eller fysio??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en del plager med bekkenet, og ønsker undersøkelse av fysioterapeut. Skal jeg kontakte lege for rekvisisjon, eller kontakter man en fysioterapeut?

Og hvor mye koster det om de har avtale med tr.kassa eller ikke?

Noen som kan hjelpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må til lege, så skriver han henvisning... Betaler ingenting ved gradivitet...

Skrevet

Så fysioterapeut er også dekket ved graviditet? Vet du om det samme gjelder for kiropraktor?

Skrevet

tror det er kun fysioterapeut...ganske teit egentlig. Men jeg har hørt noen her inne si at man får kun dekket om man har gangvansker, men må betale egenandel ellers...vet ikke jeg...

Skrevet

Ok, veldig greit å vite i disse rygg-dager :) Takk ;)

Skrevet

all behandling hos fysio er ikke gratis. Kun hvis det er bekkenløsning med gangvansker som legen skriver på henvisningen.

Skrevet

på min henvisning sto det ingenting om gangvansker, og jeg får det dekket... Fysioen min sa at det var ikke noe krav om at det skulle stå noe om gangvansker lengre!

Skrevet

Jeg anbefaler iallefall kiropraktor! Ikke det at jeg har bekkenplager i forbindelse med svangerskap, men jeg har hatt mye vondt i ryggen og det ble mye bedre etter kiropraktorbesøk!

Vet ikke hvordan det er med pris/henvisning og sånn, men syntes absolutt det er verdt et forsøk for dere med plager!

Jeg betaler ca 250,- pr. time.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...