Mido Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har en del plager med bekkenet, og ønsker undersøkelse av fysioterapeut. Skal jeg kontakte lege for rekvisisjon, eller kontakter man en fysioterapeut? Og hvor mye koster det om de har avtale med tr.kassa eller ikke? Noen som kan hjelpe??
<3 qleopatrice <3 Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Du må til lege, så skriver han henvisning... Betaler ingenting ved gradivitet...
TrustNoOne (but Me) Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Så fysioterapeut er også dekket ved graviditet? Vet du om det samme gjelder for kiropraktor?
Mido Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2008 tror det er kun fysioterapeut...ganske teit egentlig. Men jeg har hørt noen her inne si at man får kun dekket om man har gangvansker, men må betale egenandel ellers...vet ikke jeg...
TrustNoOne (but Me) Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Ok, veldig greit å vite i disse rygg-dager Takk
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 all behandling hos fysio er ikke gratis. Kun hvis det er bekkenløsning med gangvansker som legen skriver på henvisningen.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 på min henvisning sto det ingenting om gangvansker, og jeg får det dekket... Fysioen min sa at det var ikke noe krav om at det skulle stå noe om gangvansker lengre!
Juicy med spirer! Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Jeg anbefaler iallefall kiropraktor! Ikke det at jeg har bekkenplager i forbindelse med svangerskap, men jeg har hatt mye vondt i ryggen og det ble mye bedre etter kiropraktorbesøk! Vet ikke hvordan det er med pris/henvisning og sånn, men syntes absolutt det er verdt et forsøk for dere med plager! Jeg betaler ca 250,- pr. time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå