Gjest Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 de virker jo så tynne..selvom det er ull under? Er det meningen å kunne brukes i - 10 grader?
Kaffemocca Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Har ikke brukt dem på egne barn, men jobbet i barnehage en stund og da var det flere barn som brukte trolldress og ingen av dme var noen gang kalde. Det var en vinter med 10-15 minusgrader..
Tingelingelate med to tomater Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Både gutten og jenta mi er gode og varme etter dem har vært ute og begge har Troll:-)
Carnivale Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Vi er kjempefornøyde med Troll-dressene, bruker bare det merket på vinterdresser. Litt fordi jeg vet de er gode og varme, og mest fordi jeg syns Reima er så stygge
Gjest Morn du Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Og så er de lette å bevege seg i. Ikke er de tunge heller:)
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 Nei, de er ikke kalde:-) og de er vanntette:-) er kjempe fornøyd;-) er det veldig kaldt bruker jeg ull undertøy- Ullfleace. ulldressen som hører til:-) men skal oxo si at Lillemann er VELDIG aktiv av seg, men kke spesiell varm av seg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå