*Rutletutt* Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 ...hvordan så/ser din brudekjole ut og hva gjorde at du bestemte deg for akkurat DEN? Jeg har ikke begynt å se annet enn på nettet enda....men jeg føler på meg at jeg kommer til å prøve til jeg bli blå i trynet og likevel aldri klare å bestemme meg....;o/
trompetisten Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Ser for meg bunad jeg da Om det skulle skje at jeg gifter meg, blir det uten familie eller noe på et lite kontor et sted... Ingen kjole på meg, nei...
blittmamma07 Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 en på jobben fikk den levert etter rens på jobben, det var min str så jeg bare kjøpte den. helt grei kjole. så slapp jeg all prøving ...
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Jeg holdt på å bli sprø av alle kjolene som er å se på nettet. Til slutt begynte jeg bare å dra til forskjellige steder og prøve kjoler i stedet. Kjolen jeg falt for var ganske annerledes enn det jeg trodde jeg ville ha, men den vare bare så meg innså jeg med en gang jeg fikk prøvd den på meg Kjolen min var halterneck, korsettknytingbak, broderier på overdelen og med litt slep bak. Nederdelen var havfrueformet.
♥Snulder Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Jeg og min kjære var på helgetur til København, tilfeldigvis så var det salg i en brudebutikk vi gikk forbi. Jeg prøvde noen kjoler og falt for en 2 delt halterneck.... det gjorde han og;=)
2stk Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 er frisør og har heile livet tenkt på den dagen...har hatt samme kjærest siden eg var 15(er 24 no)...så eg har alltid tenkt heilhet...eg veit korleis håret skal vere og har berre funnet kjoler som går i den stilen som håret skal vere...leite mykje fram og tilbake men ein dag så kom bestevennina mi med mange bilde av kjoler og i den bunken låg han... viste med ein gong at det var den kjolen eg skulle ha...heiter monte carlo og er den nydligste kjolen eg har sett...gleder meg til min mann skal sjå meg komme ned kirkegulvet med den:)
Mikkemafian Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Forloveren min hadde meg med på en dag med prøving i alle mulige slags brudebutikker i hele byen. Hun "tvang" meg til å prøve flere enn de jeg synes så fine ut i utgangspunktet, så jeg var i prøverommet og hun lastet på med kjoler i hytt og pine= Den jeg valgte til slutt hadde jeg faktisk sett på fra før i et utstillingsvindu... Tynne stropper, rett skåret over brystpartiet, litt perler og sånn med kort slep... Eventyrprinsesse rett og slett. Jeg så faktisk med en gang at den kom til å bli nydelig, men det var vanskelig å ta valget!!!
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Jeg så den perfekte kjolen på maggie sottero sine hjemmesider, og den søkte jeg opp på finn.no og fant ei som solgte den i min strl til halv pris. Nyyyyydelig kjole, helt perfekt for meg! Gjorde forrestan avtale med henne om å betale halve summen før hun sendte den, og resten hvis jeg var fornøyd etter å ha prøvd den. Fikk pengerne mine tilbake hvis jeg ikke var fornøyd. Men fornøyd var jeg, og kjolen var helt perfekt:) Så jeg hadde visst flaks:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå