Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Venninnen min kom med et høyst nærgående spørsmål her om dagen som satt meg ut, særlig siden jeg ikke prater så veldig åpent om sexlivet mitt til andre. Hun spurte om hvordan jeg og sambo hadde sex..Jeg ble paff, men fikk lirt ut av meg at vi hadde sex på den vanlige måten, siden jeg ikke synes sexlivet vårt er så kjedelig at jeg trenger ekstrautstyr liksom. Og jeg oppdaget at hun ble litt sjokkert over at jeg ikke eide en eneste dildo, vibrator eller noe annet leketøy (hun hadde litt av hvert). Jeg hadde et par håndjern, men de har jentungen fått til å leke politi med, og så har jeg noen terninger, men vi har liksom aldri fått brukt de. Men det som sjokkerte henne mest var at jeg aldri koser meg med meg selv. Så begynner jeg jo å lure da...er jeg rar liksom.. Vi har et veldig godt sexliv, og jeg oppfatter ikke meg selv som pryd (ting kan av og til gå hardt for seg), jeg har liksom bare ikke behov for hverken analsex, pisk, lær eller kama sutra. Så...jeg vet ikke jeg...noen som har noe å tilføye?
trompetisten Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Da er jaggu meg jeg kjedelig også :-p Rent bortsett at litt egenkos er kos av og til så har jeg intet at tilføre
dione Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 jeg har ikke dildo el. men anser meg ikke for å være mer eller mindre spennende en normalpersonen. Jeg kjenner flere som har sexutstyr og det er både folk som er seksuelt aktive, og som ikke er det.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Jeg synes ikke du er rar... Hvis det er noen trøst:) Jeg har litt av hvert selv,men bruker det -aldri-. Dette ble kjøpt før jeg fikk barn da. Jeg har heller ikke behov for slike ting.. spess ikke siden kjæresten min er deiligst i verden Men nå ser jeg han ikke såå ofte så da blir det vel ekstra herlig når han engang kommer hit Dessuten har jeg slutta å kose med meg selv etter jeg fikkbarn.. jeg GIDDER bare rett og slett ikke! Men jeg har sexlyst da, men vil heller ha kjæresten til å hjelpe meg med de sakene... Kanskje vi faktisk er rare?? Og bæreposene med alt mulig rart har jeg tenkt MANGE ganger å kaste! Hva faen skal jeg med det liksom...! (jada tingene ligger i bæreposer siden jeg flytta for et halvt år siden eller så)
___ Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Nei du er nok ganske normal, og heldig som er tilfreds med det sexlivet du har. Det er jo ikke noe galt i leketøy, men noen nødvendighet er det da ikke. Jeg har heller ikke behov for noe "ekstra "utenom min mann.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har en vibrator, men vi har aldri følt behovet for å bruke den Lurer heller på om det er de som er avhengige av sånt som er litt kjedelige i sengen jeg da må være slitsomt å ikke kunne ha det bra med partneren sin uten å måtte ty til diverse dingser hver gang. Pent undertøy har jeg da,, også et sykesøsterkostyme hehe.. Men stort sett er jeg bare kliss naken
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 jeg er like kjedelig som deg Ingen ekstrautstyr her.. har prøvd noe vibrerende ring-greier som bare ble forstyrrende på meg og satt meg litt ut av rytmen.. he he.. men bortsett fra det, så gjør vi det på gamlemåten og trives med det. Jeg er så gravid nå at det kan egentlig være det samme..vi gjør det vel et par ganger i uken, (hvis han er heldig og hvis jenten vår lar oss være i fred om natten/morgenee), hvis det er av interesse foretrekker søvn fremfor "egen-kos"
Gjest Lille jenta mi Skrevet 27. januar 2008 #10 Skrevet 27. januar 2008 Eh..da er jeg også ganske kjedelig! Har aldri likt håndjern,pisk osv...ikke meg!!
meg & to små vampyrer Skrevet 27. januar 2008 #11 Skrevet 27. januar 2008 Ekstrautstyr er vel for de som føler behov for litt hjelp da vet du;) ha ha:) Vi klarer oss fint med hverandre:) Det viktigste er at man er fordnøyd meg eget sexliv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå