Englemamma08-spire12-10 Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 hei, jeg vil gjerne ha sambo med på UL når den tid kommer, men han er borte i to uker i slengen.. så han er hjemme uke 17 av svangerskapet og kommer hjem igjenn i uke 20.. UL i uke 17 eller 20. kan jo ta UL 17+ 5 hvis ikke blir det ikke før 20 + 2 eller etter det.. noen erfaringer?
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Jeg ville ringt med en gang du får time til ul i posten og spurt dem når du kan få, hva de anbefalder. Jeg var på ul da jeg skulle vært 17+5, men var bare 16+5 så jeg måtte tilbake igjen en uke etterpå fordi på ahus så satt de ikke termin før fullgåtte 17uker.
tigergutt<3 Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 jeg tror at termin helst skal settes på ul mellom 17 og 19 uke, ville derfor ha anbefalt deg å ta den første altså nesten uke 18. Ring så fort du får brevet så er det større sjanse for at du får byttet. Men gjør alt du kan for at han skal bli med, det var i allefall min mann kjempe glad for forrige gang.
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2008 ja, men skal ta det opp med legen når jeg skal dit på kontroll i uke 12 :-)
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2008 ja, vil absolutt ha han med meg på både UL og kontroller så sant det er mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå