Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Mutsy-vogner!! http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12292673&sid=xz19sda7h5tv658437&WT.svl=Link http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12286732&sid=xz19sda7h5tv658437&WT.svl=Link som kan fortelle meg ALT om de, he he!!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 ha ha ha ha ha ha ha ha du har vogndilla du! hi hi hi ) hatt en fin helg? jeg er DRITT LEI av å vaske nå!!!!
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 JEg har Urban Rider. ELSKER DEN! Hva vil du vite?! Sjekk www.mutsy.com for detaljer og masse bilder og spesifikasjoner:) Anbefales før kjøp. Der ligger også det meste av tilleggsutstyr så du kan se hva osm finnes.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2008 Men vet du om denne 4 rider er veldig annerledes? ? Har tvillingvogn, så ville vært mye enklere å kjøpe denne ;o)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2008 Ha ha har ikke det da!!!! ;o) men fikk solgt quinnyen idag, så må ha en ny litt kjapt da!! LYKKE TIL imorgen da ;o) Blir spennende å se når den blir lagt ut! Vi har hatt en fin helg, vært på besøk både idag og igår, koselig det =)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 koselig da ) bra du fikk solgt den, håper du finner en du liker nå da :-p takk, men jeg tror ikke fotograferingen blir så ille... gruer meg mer til visningene...
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 4 rider har ikke svingbart understell, men svingbare forhjul. Om det forklarte godt nok?!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. januar 2008 he he ja skjønte sånn halvveis!! men om det er den største forskjellen, bør de være like gode da, eller hva tror du\ har du prøvd den 4 rider også\
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 Har ikke prøvd 4 rideren dessverre. Skulle gjerne gjort det... Men den er jo dønn umulig å få tak i gjennom vanlige forretninger. Det samme med utstyr til Mutsyen, Stera har sluttet å ta inn Mutsy om jeg har skjønt det rett. Men jeg handler billig fra utlandet jeg så meg plager det ikke... Men den store forskjellen vil jo bli at på den ene kan du sette på små hjul (Urban) og på den andre ikke og slik vil du jo evt få ulemper i snøføre? Kanskje?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. januar 2008 skjønte ikke helt den m små hjul... he he... er vel m små hjul at det blir vanskelig på snøføre, eller\ hmmm... he he!! vet du om man kan bruke maxi cosi på denne også\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå