2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Tørr du å legge ut bilder av barnet ditt på nettet?
Hot Midget ! Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Ja, men med klær på og kun for venner og familie:-) Hadde en hjemmeside som jeg viste på dib før, men så slo det meg en dag hvor syyyykt mange folk som hadde tilgang tid oss, og det ble en ekkel tanke. Fort gjort å tenke at dib er ett trygt sted..Det jeg tror mange glemmer er at hvem som helst har jo faktisk tilgang til dib. Ikke bare søte småbarnsmammaer som titter innom er jeg rimelig sikker på. Logikken sier at om en er pedofil...Er sider som dib noe av det første å oppsøke... Bare noe å tenke over..!:s
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Ja, så lenge han ikke er naken.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Nei..men jeg legger heller ikke ut personlige opplysninger, eller noe sånt. Og det handler ikke om at jeg er redd for pedofile, for det er oftest noen fra nærmiljøet, men jeg vil ikke at mine barns bilder skal bli misbrukt på noe vis, eller at noen skal kjenne de igjen på gata
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Niks, men så legger jeg ikke ut bilder av meg selv heller da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå